Reżyser świateł. Od 1990 roku związany jest z Teatrem Wielkim - Operą Narodową, gdzie projektuje oświetlenie do spektakli operowych i baletowych. Jego ważniejsze realizacje na naszych scenach to: Święta wiosna w reżyserii Krzysztofa Zaleskiego, La bohème Pucciniego w inscenizacji Mariusza Trelińskiego, Harnasie Karola Szymanowskiego w choreografii Emila Wesołowskiego, W krainie czarodziejskiego fletu w reżyserii Beaty Redo-Dobber, Mandragora Karola Szymanowskiego w inscenizacji Michała Znanieckiego, W poszukiwaniu kolorów w choreografii Jacka Tyskiego, Persona w choreografii Roberta Bondary oraz Adagio & Scherzo w choreografii Krzysztofa Pastora.
Pracował gościnnie dla Opery Nova w Bydgoszczy, reżyserując światła do przedstawień baletowych: Zniewolony umysł w choreografii R. Bondary i Sen nocy letniej w choreografii K. Urbańskiego i operowych: Rusałka Dvořáka w reżyserii K. Wuss, Halka Moniuszki i Rigoletto Verdiego w reżyserii N. Babińskiej, Don Carlos Verdiego w reżyserii W. Nurkowskiego oraz Potępienie Fausta Berlioza i Falstaff Verdiego w reżyserii M. Prusa. W Teatrze Wielkim w Łodzi wyreżyserował światła do Cyrulika sewilskiego Rossiniego w reżyserii N. Babińskiej oraz Halki w reżyserii J. Kiliana. W 2013 roku gościł w Litewskim Narodowym Teatrze Opery i Baletu w Wilnie, gdzie opracował światła do nowego przedstawienia baletowego Čiurlionis w choreografii R. Bondary. Pracował także dla Kieleckiego Teatru Tańca przy spektaklu Zdarzyło się w Jeruzalem w choreografii E. Szlufik-Pańtak i G. Pańtaka.
Reżyserował światła do musicali: Doktor Żywago w reżyserii J. Szydłowskiego w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku, Zorba w reżyserii W. Mazurkiewicza w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej, Przygody Sindbada Żeglarza w reżyserii J. Kiliana w Teatrze Muzycznym w Gdyni oraz Pinokio w reżyserii J. Kiliana w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie.
Zapraszany jest również przez teatry dramatyczne, dla których projektował światła do takich spektakli, jak: Kocham O’Keeffe w reżyserii K. Kolbergera (Teatr Bajka), Matematyka miłości w reżyserii A. Albrecht (Teatr Buffo), Łysa śpiewaczka, Madame de Sade w reżyserii M. Prusa (Teatr Narodowy) oraz Opowieść zimowa w reżyserii M. Hycnara w Teatrze Narodowym oraz Romeo i Julia w reżyserii M. Hycnara w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. W Teatrze Polskim w Bielsku-Białej wyreżyserował światła do Balladyny w reżyserii N. Babińskiej.
Był twórcą świateł do koncertu 10 łatwych utworów na fortepian Z. Preisnera (1999) oraz koncertu jubileuszowego Gniezno 2000. Zaprojektował oświetlenie pawilonu polskiego na EXPO 2000 w Hanowerze, Gali Tańca w ramach X Festiwalu Tańca w Kielcach oraz wystawy „Warszawa w budowie” (WWB4) w Muzeum Sztuki Nowoczesnej , a także do superwidowiska Faust we wrocławskiej Hali Stulecia w reżyserii B. Redo-Dobber.