Absolwentka Wydziałów Wokalno-Aktorskich w klasach śpiewu solowego Akademii Muzycznej w Krakowie i Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie. Ukończyła specjalizację operową w klasie dr hab. Krystyny Jaźwińskiej-Dobosz i kameralistykę w klasie prof. dr hab. Jadwigi Rappé. Od 2017 roku aktorka niezależnego Teatru Pijana Sypialnia.
Ma w swym dorobku m.in.: rolę Elizy w My Fair Lady Loewe'a i partię Niani w studenckim przedstawieniu opery Eugeniusz Oniegin Czajkowskiego w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej, partie: Cherubina w Weselu Figara Mozarta, Starej Niewiasty w Strasznym dworze Moniuszki w Copernicus Center w Chicago, Łucji w koncertowym wykonaniu Zamku na Czorsztynie Kurpińskiego oraz recital solowy na Festiwalu Kameralistyki Wokalnej Voice & Piano.
W sezonie 2018/2019 występowała w przedstawieniu 12 opowieści na dobre czasy w Filharmonii Kaszubskiej, w sezonie 2019/2020 - w Oratorium o mleku w Teatrze Collegium Nobilium, w 2021 roku była konsultantką wokalną spektaklu Listy na (nie)wyczerpanym papierze w Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi (wszystkie trzy w reżyserii Sławomira Narlocha). W 2021 roku zagrała w Mieście Callas (reż. Jan Jeliński), a w 2022 - w Amadeuszu Shaffera (reż. Anna Wieczur) w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Obecnie można zobaczyć ją w Teatrze Narodowym w Warszawie w spektaklu Alicji Kraina Czarów w reżyserii Sławomira Narlocha, przy którym pracowała także jako konsultant wokalny oraz asystent reżysera.
Koncertowała w Austrii, Indiach, Słowacji, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Uczestniczyła w licznych kursach wokalnych, kształcąc swoje umiejętności pod okiem m.in.: Małgorzaty Walewskiej, Ryszarda Karczykowskiego, Mariusza Kwietnia, Wiesława Ochmana i Adama Zdunikowskiego.
Zdobyła wyróżnienie na Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym im. Zdzisława Skwary w Mławie (2018).
Fot. Kinga Wasilewska