Od 1986 roku pracuje jako niezależny scenograf. Zrealizował ponad 300 przedstawień w Słowenii i zagranicą. Studiował architekturę w Lublanie. Pierwszą scenografię zaprojektował do spektaklu Hedda Gabler Ibsena w tamtejszej Akademii Teatru i Filmu. Na profesjonalnej scenie zadebiutował scenografią do Trzech sióstr Czechowa w Narodowym Teatrze Dramatycznym w Mariborze (1987).
Ma na koncie projekty scenograficzne do spektakli dramatycznych, operowych, baletowych i tańca współczesnego, które były pokazywane na scenach teatrów narodowych w Słowenii, teatrów narodowych w Zagrzebiu i Rijece (Chorwacja), teatrów narodowych w Belgradzie i Podgoricy, Operze Narodowej w Bukareszcie, Słowackim Teatrze Narodowym w Bratysławie, Teatrze Narodowym w Brnie, Operze w Zurichu, czy Aalto Theater w Essen.
Zaprojektował scenografię do baletów prezentowanych na scenach teatrów w Darmstadt, Wiesbaden, Augsburgu, Wuppertalu, Dortmundzie, Stuttgarcie, Muenster, Halle, Magdeburgu, Chemnitz, Opery w Lipsku, Flandryjskiego Baletu Królewskiego w Antwerpii i Gandawie, Łotewskiej Opery Narodowej w Rydze, NDT 1 w Hadze, Opery w Metzu, West Australian Ballet, Les Grands Ballets Canadienne w Montrealu, NOVAT w Nowosybirsku, wiedeńskiej Staatsoper, Teatru Bolszoj, Królewskiego Baletu w Birmingham i innych.
Z choreografem Edwardem Clugiem zrealizował Tango (1998), Lacrimas, Radio & Juliet, Architecture of Silence, Pret a Porter, Watching Others, Hill Harper’s Dream, Chamber Minds, Święto wiosny, Wesele, Peer Gynt, Hora/Kontraste, Proof, Kekec, Pietruszka, Patterns in ¾, Carmina Burana, Aperture, Source, Mistrz i Małgorzata.
Laureat Nagrody Prešeren oraz nagród za najlepszą scenografię na Festiwalu Teatralnym im. I. Borštnika w Mariborze, Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym MESS w Sarajewie, Festiwalu w Rijece, Festiwalu „Teatr na rozdrożu” w Niszu (Serbia).
W latach 1995-97 był profesorem wizytującym i szefem Wydziału Scenografii Teatralnej i Filmowej na Uniwersytecie Sztuki Stosowanej w Wiedniu.