Projektantka polsko-japońskiego pochodzenia, tworząca głównie scenografie i kostiumy do spektakli muzycznych: oper, baletów i musicali. Studiowała w Ecole Nationale Superieure des Arts Décoratifs w Paryżu (2012) i ukończyła Wydział Wzornictwa na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2014), jest również absolwentką studiów podyplomowych „Menedżer kultury”w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie (2024).
Sztuki scenograficznej uczyła się pod okiem Borisa Kudlički, któremu asystowała przy realizacji wielu spektakli operowych w latach 2013-2017, m.in. Jolanta/Zamek Sinobrodego, Tristan i Izolda, Powder Her Face, Elektra, Salome, Norma; były one realizowane na scenach: w TW-ON, Teatrze Narodowym w Pradze, San Francisco Opera, Metropolitan Opera w Nowym Jorku czy La Monnaie w Brukseli.
W 2015 r. zadebiutowała spektaklem Baby Doll T.Williamsa w reżyserii Barbary Wiśniewskiej (Teatr Studio w Warszawie). Od tego czasu współpracowała z różnymi reżyserami i reżyserkami na scenach w kraju i zagranicą realizując opery m.in z Krystianem Ladą Bajazet A.Vivaldiego (2020, Kammeroper Theater an der Wien) Sigismondo G. Rossiniego (2020, Festiwal Opera Rara, Teatr Słowackiego w Krakowie) oraz widowisko plenerowe Nabucco G. Verdiego (2018, Opera Wrocławska); z Jerzym Stuhrem Cyrulika sewilskiego G. Rossiniego i Cosi fan tutte W. A. Mozarta (2019 i 2023, Opera Krakowska); z Radimem Vizvary Miłość do trzech pomarańczy S. Prokofiewa (2019, Teatr Narodowy w Pradze), ze Slavą Daubnerovą Lolitę R. Szczedrina (2020, Teatr Maryjski w Petersburgu; Teatr Narodowy w Pradze), z Tomaszem Cyzem Dydona i Eneasz H.Purcella i Najdzielniejszego z rycerzy K. Pendereckiego i M. Stachowskiego (2018, Opera Wrocławska), z Barbarą Wiśniewską i Tomaszem Koniecznym Latającego Holendra R.Wagnera (2023, Opera Leśna w Sopocie, Baltic Opera Festival).
Zaprojektowała kostiumy do baletu Peer Gynt E.Griega w choreografii Jeroena Verbruggena (2025, Narodni Divadlo Ostrava) a także scenografię do jego baletu Farewell in Paris z muzyką G.Gershwina (2025, Gärtnerplatz Theater, Monachium). Jej scenografie i kostiumy do musicali można też oglądać na deskach Teatru Muzycznego w Poznaniu Deszczowa piosenka w reż. Tadeusza Kabicza (2023) oraz “Drogi Evanie Hansenie” w reż. Pawła Szkotaka(2024), a także W Teatrze Miejskim w Gliwicach - “Pan Kleks. Powrót” w reż. Agnieszki Płoszajskiej (2024).
W teatrach dramatycznych, m.in. z Jerzym Stuhrem zrealizowała jego ostatni spektakl Geniusz T. Słobodzianka (2024, Teatr Polonia w Warszawie), ze Slavą Daubnerovą „Gabriel” Georges Sand (2021, Badische Staatstheater Karlsruhe), z Ewą Rucińską Świętoszka Moliera (2018, Teatr im. Żeromskiego w Kielcach), z Krystyną Jandą Męża i żonę Aleksandra Fredry (2022, Teatr Polonia w Warszawie);
Równolegle do klasycznych spektakli realizuje się również w bardziej eksperymentalnych formach scenicznych- koncertowych i festiwalowych, takich jak Unknown, I Live With You dla Nuit Blanche Brussels, Cassandra/Just, Elegia.Brahms dla Opera Rara Festival w Krakowie, D’Arc dla Muzeum Powstania Warszawskiego w Warszawie.
Razem z Krystianem Ladą i Didzisem Jaunzemsem jest laureatką międzynarodowego konkursu dla twórców operowych Ring Award 2020/21.
