Ukończył ZPSM im. Fryderyka Chopina w Warszawie na wydziale wokalno-aktorskim w klasie prof. Jerzego Knetiga oraz studia na tym samym wydziale na Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie również w klasie prof. Knetiga (2020). Warsztat doskonalił na kursach wokalnych prowadzonych przez: Izabelę Kłosińską, Sergeia Leiferkusa, Ryszarda Karczykowskiego oraz Jerzego Mechlińskiego.
W 2018 roku debiutował partią Plutona w Orfeuszu w piekle J. Offenbacha w Operze Bałtyckiej w Gdańsku. Współpracuje z: Polską OperąKrólewską, Teatrem Wielkim w Poznaniu oraz Operą Bałtycką.
Kreował partie: tytułowego Syna marnotrawnego w L’enfant prodigue C. Debussy’ego, Male Chorusa w Gwałcie na Lukrecji, Quinta w The Turn of the Screw oraz Mayora w Albercie Herringu B. Brittena, Dzidziego w operze Hrabina S. Moniuszki, Grimoaldo w Rodelindzie J.F. Haendla, Don Anchise w La finta giardiniera oraz Zbrojnego w Czarodziejskim flecie W.A. Mozarta i Grabca w Goplanie W. Żeleńskiego. Ponadto jako student wykonał partie: Jenika w operze Sprzedana narzeczona B. Smetany oraz Triqueta w Eugeniuszu Onieginie P. Czajkowskiego.
Do dzieł koncertowych, które wykonywał, zalicza się prawykonanie Requiem Giocoso T. Opałki oraz partie tenorowe w: 8 Symfonii Kwiaty Polskie M. Wajnberga, Mszy Nelsońskiej J. Haydna, Magnificat J.S. Bacha, Petite messe solennelle G. Rossiniego, Sonetach krymskich S. Moniuszki, Requiem dla świata T. Radziwonowicza oraz Daniel Variations S. Reicha.
Współpracował z dyrygentami takimi jak: J. Przybylski, J.M. Florêncio, M. Wolińska, M. Klauza, M. Kluczyńska, L. Krych, Y. Shemet, D. Runtz, J. Wołosiuk, K. Garstka, W. Kunc, W. Kłosiewicz. Wystepował w spektaklach w reżyserii: K. Jandy, M. Sartovej, K. Sofulak, J. Stokalskiej, K. Siwińskiej, R. Wiczy-Pokojskiego, R. Skolmowskiego, A. Klimczaka, J. Kiliana.
Fot. Zbigniew Malak