
Uczeń prof. Włodzimierza Zalewskiego. Laureat wielu nagród i wyróżnień w międzynarodowych konkursach wokalnych.
Występuje regularnie na scenach operowych w Polsce i za granicą. Do najważniejszych ról artysty należą: Król Marek w Tristanie i Izoldzie Wagnera, Mefistofeles w Fauście Gounoda, Sarastro w Czarodziejskim flecie, Bartolo w Weselu Figara i Komandor w Don Giovannim Mozarta, Gremin w Eugeniuszu Onieginie Czajkowskiego, Skołuba w Strasznym dworze Moniuszki, Książę Chowański w Chowańszczyźnie Musorgskiego, Colline w La Bohème Pucciniego, Sparafucile w Rigoletcie Verdiego. W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej debiutował rolą Sarastra w Czarodziejskim flecie (2006), co zaowocowało wieloletnią współpracą i występami w takich spektaklach, jak: Wozzeck, La Bohème, W krainie czarodziejskiego fletu, Elektra, Straszny dwór, Don Giovanni, Carmen, Traviata, Turandot, Rigoletto, Nabucco, Aida, Beatrix Cenci.
Artysta występował również na scenach: Deutsche Nationaltheaterund die Staatskapelle Weimar (Rigoletto, Tristan i Izolda, Don Giovanni, Faust, Eugeniusz Oniegin, Chowańszczyzna, Ognisty anioł, Wesele Figara), Opery Krakowskiej (Don Giovanni, Miłość do trzech pomarańczy, Straszny dwór, Tannhäuser), Teatru Wielkiego w Poznaniu (La Bohème), Opery Wrocławskiej (Don Giovanni, Straszny dwór), Łotewskiej Opery Narodowej w Rydze (Don Giovanni), Opery i Filharmonii Podlaskiej (Czarodziejski flet, Carmen), Opery Bałtyckiej (Straszny dwór, Madame Butterfly, Rigoletto, Carmen), Theater Darmstadt (Faust).
Współpracuje z takimi reżyserami, jak: Willy Decker, Mariusz Treliński, Ahim Fryer, Grzegorz Jarzyna, Maciej Prus, Krzysztof Warlikowski, Michał Znaniecki, Karsten Wiegand, Andrea Moses, Agata Duda-Gracz, Christian Sedelmayer oraz z takimi dyrygentami, jak: Jacek Kaspszyk, Antoni Wit, Kazimierz Kord, Michał Klauza, Tadeusz Kozłowski, Tomasz Tokarczyk, Łukasz Borowicz, Bassem Akiki, Antoni Wicherek, Stefan Solyom, Martin Hoff, Enrique Mazzola, Carlo Montanaro, Willem Crutchfield, Jari Hämäläinen i Felix Bender.
Koncertował i dokonywał nagrań z NOSPR i NFM. Występował w wielu wiodących polskich filharmoniach, a także w Europie, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Dubaju. W latach 2009–2014 współpracował z Deutsches National Theater Theater Weimar. Uczestniczył w najważniejszych polskich festiwalach, m.in. w Wielkanocnym Festiwalu Ludwiga van Beethovena. W dorobku ma również wiele nagrań, w tym: Falstaffa Verdiego, Lodoïskę Cherubiniego i Credo Pendereckiego z Filharmonią Narodową.
W sezonie 2024/2025 artysta wystąpił m.in. w: Czarnej masce Pendereckiego w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej oraz Aidzie Verdiego w Operze Krakowskiej i w gościnnych przedstawieniach Aidy TW-ON w Operze w Dubaju.