Urodziła się w 1996 roku w Neapolu. Studia muzyczne rozpoczęła w wieku 12 lat pod kierunkiem Giovanniego Aprei. W 2020 roku ukończyła z najwyższą oceną studia wokalne w Konserwatorium Muzycznym San Pietro a Majella w Neapolu w klasie Danieli del Monaco. Obecnie doskonali swoje umiejętności pod okiem sopranistki Iany Tamar, jednocześnie studiując na wydziale muzykologii Uniwersytetu La Sapienza w Rzymie.
Uczestniczka kursów w Akademii Maggio Musicale Fiorentino, Akademii Teatro Coccia w Novarze, Studia Operowego Mascagni przy Teatro Goldoni w Livorno, Akademii Belcanto im. Rodolfa Cellettiego w Martina Franca.
Jest zwyciężczynią 71. edycji konkursu AsLiCo dla młodych talentów operowych (2020), gdzie otrzymała również nagrodę publiczności, Nagrodę Lions Club oraz propozycję występu w partii Gildy. W 2021 roku na Międzynarodowym Konkursie Operowym im. Ottavio Ziino otrzymała specjalną nagrodę krytyków oraz angaż do partii Gildy w Rigoletcie Verdiego w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Jest także laureatką innych konkursów, w tym Fausto Ricciego (2021), R. Pelizzioniego (2021), Vano Visioliego (2021), Tommaso Traetty (2019) i specjalnej edycji konkursu Salice d’Oro w 2019 roku.
Zadebiutowała w Teatro Verdi w Trieście podczas koncertu noworocznego 2021 pod dyr. Fabrizia Marii Carminatiego.
Ma na koncie występy w następujących partiach: Eva w Stworzeniu świata F. J. Haydna na 47. edycji Festiwalu Valle d’Itria (dyr. Fabio Luisi, reż. Fabio Ceresa); Lauretta w Gianni Schicchi G. Pucciniego w Teatro Coccia w Novarze (reż. Davide Garattini); Gilda w Rigoletcie G. Verdiego ze Stowarzyszeniem VoceAllOpera w Mediolanie (reż. Gianmaria Aliverta); w Teatro Sociale w Como, Arena Sferisterio w Maceracie (dyr. Cesare Della Sciucca, reż. Manuel Renga); Teatro Duse w Bolonii z Orchestra Senzaspine (dyr. Matteo Parmeggiani, reż. Giovanni Dispenza); Zerlina w Don Giovannim W. A. Mozarta w Teatro Olimpico w Vicenzie (dyr. Edmondo Savio, reż. Marina Bianchi); Monica w Medium G. Menottiego (dyr. Cesare Della Sciucca, reż. Cesare Scarton) w Ente Luglio Musicale Trapanese w Trapani (Sycylia) oraz Teatro dell’Opera Diocosa w Savonie; Assunta w Napoli milionaria N. Roty w Teatro Fraschini w Pavii, Teatro Ponchielli w Cremonie, Teatro Sociale w Como, Teatro Donizetti w Bergamo (dyr. James Feddeck, reż. Arturo Cirillo); Inez w Trubadurze G. Verdiego (dyr. Jacopo Brusa, reż. Roberto Caralano) w Teatro Grande w Brescii, Teatro Fraschini w Pavii, Teatro Ponchielli w Cremonie, Teatro Sociale w Como, Teatro Donizetti w Bergamo; Idalide w Vergine del sole D. Cimarosy w Pałacu Królewskim w Casercie i Ermitażu w Petersburgu (dyr. Fabio Mastrangelo); Musetta w Cyganerii G. Pucciniego na festiwalu „Maggio dei monumenti” w Neapolu z Orkiestrą Konserwatorium San Pietro a Majella. Wystąpiła także w partii sopranu w Requiem W. A. Mozarta na letnim festiwalu „Como città della musica” z Orkiestrą im. Antonio Vivaldiego pod dyr. Leonardo Beniniego.