Urodził się w Lublinie, gdzie ukończył Liceum Muzyczne w klasie skrzypiec prof. Oscara Ruppla. Naukę gry kontynuował u prof. Ireny Dubiskiej w Akademii Muzycznej w Warszawie, otrzymując dyplom z wyróżnieniem w 1979 roku. Już w czasie studiów grał w orkiestrze kameralnej „Con moto ma cantabile”, z którą występował również jako solista.
W latach 1979-1983 był koncertmistrzem w orkiestrze kameralnej „Capella Arcis Varsoviensis”. Z zespołem tym występował często jako solista oraz odbył tournée po wielu krajach: USA, Canada, Hiszpania, ówczesne RFN, NRD, ZSRR. W tym czasie jako pierwszy zagrał po rekonstrukcji IV Koncert skrzypcowy F. Janiewicza w Filharmonii Narodowej. W 1987 roku został kierownikiem artystycznym i jednocześnie koncertmistrzem w orkiestrze Kameralistów Polskiego Radia i Telewizji. Dokonał z nią wielu nagrań dla Polskiego Radia i Telewizji oraz dyrygował od pulpitu koncertami emitowanymi na żywo ze studia PR z komentarzem redaktora J. Webera.
Od 1989 roku przez pięć lat, jako pierwszy skrzypek, grał w zespole kameralnym Camerata Vistula, z którym odbył kilka znaczących tournée, między innymi po Wielkiej Brytanii, Niemczech, Słowacji, Danii oraz kilkakrotnie po Meksyku.
W latach 1994-1998 wraz z koncertmistrzem wiolonczel Teatru Wielkiego – Markiem Jankowskim oraz z pianistą Jerzym Maciejewskim grał w Trio im. I.J. Paderewskiego.
Od 1984 roku jest koncertmistrzem orkiestry Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie. Jako lider uczestniczył w wielu spektaklach operowych i koncertach z takimi dyrygentami jak: Alberto Zedda, Marc Minkowski, Valery Gergiev, Heinz Zilm, Gerd Schaller, Tiziano Severini, Carlo Montanaro, Patrick Fournillier, Stefan Soltesz, Lothar Koenigs, Andriy Yurkevych, Evgeny Volynsky, Jacek Kaspszyk, Grzegorz Nowak, Kazimierz Kord oraz innymi.
Na koncertach takich sław jak Plácido Domingo, Barbara Hendricks, Edita Gruberová, Piotr Beczała czy Renée Fleming grał nie tylko w orkiestrze jako koncertmistrz, lecz także jako solista, choćby podczas koncertu Beczały czy solo w duecie z Fleming.
W 1993 zagrał tytułową rolę skrzypka w musicalu J. Bocka Skrzypek na dachu wyreżyserowanym przez Jerzego Gruzę, co przyniosło mu duży sukces i uznanie krytyki. Po premierze został obsypany rewelacyjnymi recenzjami.
Od 1998 roku jako skrzypek współpracował z Teatrem Narodowym. Brał udział w spektaklach: Saragossa w reżyserii T. Bradeckiego, Dożywocie w reż .J. Englerta, Wiśniowy sad w reż. M. Prusa, Stara kobieta wysiaduje w reż. S. Różewicza, Błądzenie w reż. J. Jarockiego oraz w Weselu, Nowe Bloomusalem i Sędziowie w reżyserii J. Grzegorzewskiego.
Jako solista występował wielokrotnie z koncertami skrzypcowymi z towarzyszeniem orkiestr, ale również kilkakrotnie, grając na altówce w Symfonii koncertującej W.A. Mozarta. W 1996 roku dostąpił zaszczytu zagrania koncertu dla Królowej Elżbiety podczas jej wizyty w Warszawie.
W latach 2000-2017 siedmiokrotnie wyjeżdżał jako koncertmistrz na tournée do Japonii ze znaną orkiestrą niemiecką Alfred House Tango Orchestra, wykonując na koncertach wirtuozowskie kadencje skrzypcowe przed wielotysięczną publicznością. Jego walory jako muzyka i koncertmistrza zostały zauważone przez brytyjskiego managera, który zaprosił go na tournée w 2007 roku do Izraela z orkiestrą pod batutą Valerego Gergieva.
Od 1979 roku regularnie przez ponad 25 lat był zapraszany na koncerty dla dzieci w Filharmonii Narodowej, które prowadziła słynna ciocia Jadzia – Jadwiga Mackiewicz.
W latach 2007-2015 pracował jednocześnie jako koncertmistrz w Orkiestrze Warszawskiej Opery Kameralnej oraz pierwszy koncertmistrz wspomnianej Orkiestry Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. To ostatnie stanowisko piastuje do dnia dzisiejszego.
W TW-ON w 2018 roku wystąpił na premierze Manru I.J. Paderewskiego, grając ze sceny popisową partię skrzypiec, za co otrzymał liczne pochwały krytyki.