W roku 2022 z wyróżnieniem ukończyła studia magisterskie na Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu (klasa prof. Wojciecha Maciejowskiego). W trakcie studiów magisterskich otrzymywała stypendium rektorskie dla najlepszych studentów. Została także dwukrotną stypendystką Stypendium im. Mai Urbanek-Jaworowicz dla obiecujących młodych
śpiewaków. Jest laureatką głównych nagród na międzynarodowych i ogólnopolskich konkursach wokalnych. W latach 2023–2024 uczestniczyła w Programie Kształcenia Młodych Talentów Akademii Operowej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, gdzie kształciła warsztat wokalny pod okiem: Izabeli Kłosińskiej, Olgi Pasiecznik, Katelan Trân Terrell, Sophii Munoz i Michała Biela. Umiejętności wokalne rozwijała podczas licznych kursów mistrzowskich, współpracując z takimi artystami, jak: Adrian Kelly, Hedwig Fassbender, Brigitte Fassbaender, Helmut Deutsch, Eytan Pessen, Edith Wiens, Tobias Truniger, Rene Massis, Jolanta Żmurko i Mariusz Kwiecień.
Od 2024 roku jest uczestniczką International Opera Studio w Zurychu. W ramach produkcji studenckich wcieliła się w takie role, jak: Zosia w Widmach Moniuszki, Zuzanna w Weselu Figara Mozarta, Donna Anna w Don Giovannim Mozarta, Lauretta w Giannim Schicchim Pucciniego i Rózia w Pielgrzymie z Dobromila Lessela.
W 2024 roku zadebiutowała w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Medei Cherubiniego, wcielając się w rolę Pierwszej Powiernicy Dirce. Następnie powróciła na tę scenę jako Papagena w Czarodziejskim flecie Mozarta oraz Najada w Ariadnie na Naxos R. Straussa. Artystka występowała również na scenie Opery w Zurychu, wyko- nując partie Nicka w Wir pfeifen auf den Gurkenkönig Samuela Penderbayne’a, Konsula oraz Heizera w In 80 Tagen um die Welt Jonathana Dove’a, Delii w Podróży do Reims Rossiniego i Opery Bałtyckiej, gdzie kreowała rolę Frasquity w Carmen Bizeta. W 2024 roku wystąpiła w recitalu wraz z Lucą Pizaronim i Maciejem Pikulskim w ramach Festiwalu Star and Rising Star w Monachium.
