Śpiewak klasyczny młodego pokolenia, którego dorobek artystyczny obejmuje znaczące role pierwszoplanowe, repertuar pieśniarski oraz kantatowo-oratoryjny. Współzałożyciel Fundacji o.to.ja, aktywnie propagującej muzykę klasyczną. Mieszka i działa artystycznie w Warszawie, jest też blisko związany z Hanowerem jako członek tamtejszego "ensemble artists e.V." Ukończył z wyróżnieniem PSM II st. im. J. Elsnera w Warszawie (2007). Podczas studiów w Berlinie (Universität der Künste, rok ukończenia 2012) oraz Warszawie (UMFC, rok ukończenia 2013) występował w wielu niezależnych produkcjach operowych, m.in. warszawskiej premierze Gwałtu na Lukrecji Brittena czy Jolancie Czajkowskiego (Ballhaus Ost Berlin). Jego debiutem scenicznym była rola Uberta w operze La serva padrona Pergolesiego (2007, reż. N. Babińska). Od 2018 roku regularnie współpracuje z Polską Operą Królewską, gdzie debiutował jako Komandor (Don Giovanni Mozarta), występuje w roli Zbigniewa (Straszny dwór Moniuszki) i Don Basilia (Cyrulik sewilski Rossiniego, premiera w grudniu 2019). W sezonie 2016/17 solista Mainfrankentheater w Würzburgu (Marcel w Hugenotach Meyerbeera, Osmin w Uprowadzeniu z Seraju Mozarta, Zachariasz w Nabucco Verdiego), w latach 2013-16 związany z Operą Wrocławską (min. jako Daland w Latającym Holendrze Wagnera, Raimondo w Łucji z Lammermoor Donizettiego, Gremin w Eugeniuszu Onieginie Czajkowskiego, Sarastro w Czarodziejskim flecie Mozarta, Zbigniew w Strasznym dworze Moniuszki, Don Basilio w Cyruliku sewilskim Rossiniego, Pimen w Borysie Godunowie Musorgskiego), gościnnie występował na deskach Opery Krakowskiej w roli tytułowej w Mefistofelesie Boito (2014/15) oraz w Operze w Halle w ramach Festiwalu G. F. Haendla (Segeste w operze Arminio 2013/14, 2014/15). W sezonie 2018/19 dokonał prawykonań wszystkich polskich oraz części rosyjskich pieśni Mieczysława Weinberga na bas z fortepianem, z jego inspiracji powstał też spektakl pt. M. Weinberg. Epitafium (Polin Music Festival, 2019).