Pochodzi z Tarnopola (Ukraina). W 2007 roku przeprowadził się do Rimini, gdzie rozpoczął naukę śpiewu w Szkole św. Cecylii pod kierunkiem Valerii Esposito i gdzie w 2010 roku dołączył do Chóru Galli, z którym wystąpił w takich operach, jak: Aida Verdiego, Carmen Bizeta, Nabucco Verdiego, Cyrulik sewilski Rossiniego oraz na wielu koncertach. W 2015 roku zadebiutował w Wesołej wdówce Lehara w Lukce, Pizie i Livorno.
W 2016 roku został finalistą Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Renaty Tebaldi, a następnie dołączył do Accademia Verdiana przy Teatro Regio w Parmie, gdzie doskonalił swoje umiejętności pod okiem takich pedagogów, jak: Giovanna Casolla, Barbara Frittoli, Leo Muscato, William Matteuzzi, Fiorenza Cedolins, Cecilia Gasdia, Fabrizio Carminati, Sonia Ganassi i Vincenzo De Vivo.
W sezonie 2021/2022 wziął udział w takich prestiżowych przedsięwzięciach jak wykonanie Nabucca w Monte Carlo przez zespół parmeńskiego Teatro Regio, Oblężenia Koryntu Rossiniego podczas Festiwalu Operowego Rossiniego w Pesaro czy Latającego Holendera Wagnera w Teatro Petruzzelli w Bari. Zadebiutował także jako Nemorino w Napoju miłosnym Donizettiego w Teatro Comunale w Modenie w ramach projektu Modena Città del Belcanto. Podczas Festiwalu Operowego w Maceracie wystąpił w Rigoletcie Verdiego (Borsa), a na Festiwalu Verdiego w Parmie – w Dwóch Foskariuszach Verdiego. Zaśpiewał partię Ponga w Turandot Pucciniego oraz Remendada w Carmen w Circuito Marchigiano.
Na koncie ma także występy w Der Bürger aus Edelmann i Ariadnie na Naksos R. Straussa, Stworzeniu świata Haydna (dyr. Fabio Luisi) na Festiwalu Valle d’Itria w Martina Franca; Śnie nocy letniej Thomasa na Festiwalu w Wexford; Marino Falierim Donizettiego na Festiwalu Donizettiego w Bergamo (Riccardo Frizza); La scuola guida Roty w Jesi oraz Żywocie rozpustnika (Tom Rakwell) w Moguncji. Zadebiutował w mediolańskiej La Scali w Borysie Godunowie Musorgskiego (reż. Kaspar Holten, dyr. Riccardo Chailly). Najbliższe plany artysty obejmują ponowne występy w Żywocie rozpustnika w Moguncji oraz Otellu Verdiego (Roderigo) w Israeli Opera w Tel Awiwie.