Od kilku lat – koncertmistrz Charlemagne Orchestra for Europe. Gościnnie – w tej samej roli – współpracująca z Brussels Philharmonic Orchestra. Zafascynowana skrajnie różnymi gatunkami muzyki, czego efektem było współtworzenie w 2010 roku "Maeterlinck Ensemble" oraz w 2013 "Ellenai Quartet", zespołów grających repertuar romantyczny i neoromantyczny na instrumentach z epoki. W każdym nurcie swojej działalności jednym z jej priorytetów było promowanie muzyki i kultury polskiej. Właśnie za tę działalność w 2003 roku została uhonorowana brązowym medalem przyznawanym przez honorową Kapitułę Akademii Polskiego Sukcesu.
Studia muzyczne ukończyła z wyróżnieniem w klasie prof. Tadeusza Gadziny na Warszawskim Uniwersytecie Muzycznym, następnie kształciła się w mistrzowskich klasach prof. Igora Ojstracha, prof. Adama Korniszewskiego oraz prof. Lei Wang w Królewskim Konserwatorium w Brukseli i Instytucie Sztuki w Leuwen. Natomiast szlify muzyki kameralnej odebrała jako prymariusz kwartetu smyczkowego w prestiżowym "Chapelle Musicale Reine Elisabeth" pod okiem światowej sławy "Artemis Quartet".
Była laureatką międzynarodowych konkursów muzycznych. Zdobyła m.in.: Grand Prix na konkursie skrzypcowym "Citta di Barletta", pierwsze miejsce na kameralnym Konkursie w Brukseli, tytuł laureata w konkursie młodych talentów w Gandawie.
W minionych latach koncertowała w większości krajów europejskich, Rosji i Kanadzie. Występowała jako solistka i kameralistka na koncertach i festiwalach, m.in.: w Filharmonii Warszawskiej, Palais des Beaux-Arts w Brukseli, de Singel w Antwerpii, de Bijloke w Gandawie, Concertgebouw w Amsterdamie oraz w Brugii, Palais de Congres w Paryżu, McGill w Montrealu czy w wiedeńskiej "Złotej Sali".
Kochana przez swych studentów, z którymi pracowała na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie, na której to uczelni w 2018 obroniła doktorat Praktyka wykonawcza muzyki skrzypcowej przełomu XVIII i XIX w. na przykładzie V Koncertu skrzypcowego e-moll Feliksa Janiewicza, na który złożyło się nagranie wspomnianego koncertu, do którego skomponowała bardzo stylowo trzy kadencje, oraz opis epoki zawarty w ponad trzystustronicowym opracowaniu napisanym według recenzenta pięknym językiem, swobodnie i zajmująco.
A dla nas, społeczności Teatru Wielkiego była nie tylko wspaniałą artystką, wybitnym muzykiem, ale i nadzwyczajnie wrażliwą Koleżanką, którą każdy, spotkawszy na swej drodze, musiał pokochać.
Będzie nam bez Niej źle i smutno.
Już jest...
W roli solistki występowała z orkiestrami pod batutą m.in.: Jerzego Maksymiuka, Bartholomeusa van de Velde, Ryszarda Zimaka, Marcina Nałęcz-Niesiołowskiego, Szymona Kawalli.
Na zdjęciu: Paulina Sokołowska oraz Janusz Olejniczak