Filmy zachęcające do śledzenia wydarzeń 10. Międzynarodowego Konkursu Konkursu Wokalnego im. S. Moniuszki opublikowane na jego facebookowym profilu miały łącznie ponad 450 tysięcy odtworzeń. Sam zwiastun obejrzano 140 tysięcy razy.
O zmaganiach uczestników regularnie informowały również posty na stronie TVP Kultura na Facebooku. Od 20 kwietnia do 23 maja wygenerowały one prawie 600 tysięcy odsłon.
Również profil OperaVision (partnera Konkursu) na Youtubie cieszył się wielką popularnością – 10. Konkurs Moniuszkowski pobił jego rekord oglądalności streamingów. Galę Finałową na żywo odtworzono ponad 10 tysięcy razy. W jednym momencie na żywo oglądało ją prawie 1000 osób. Dziś licznik pokazuje 27 tysięcy wyświetleń. Filmy video zapowiadające wydarzenia konkursowe opublikowane na profilu OperaVision na Facebooku mają na koncie prawie 150 tysięcy wyświetleń.