Bilety z odwołanego spektaklu zakupione on-line wymagają dokonania zwrotu, zaś pieniądze za bilety mogą być zwrócone na dwa sposoby:
1. Gotówką w kasach Teatru
W tym celu należy zgłosić się do kas Teatru wraz z wydrukowanym biletem domowym.
Kasy czynne są od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-19.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 11.00-19.00.
2. Przelewem na rachunek bankowy
W tym przypadku prosimy o przesłanie na adres: zwrot@teatrwielki.pl wypełnionej poniżej tabeli:
L.P. | Dane do przelewu na konto bankowe | Do wypełnienia przez klienta |
1. | Imię i Nazwisko |
|
2. | Adres pocztowy zgodny z wyciągiem bankowym |
|
3. | Numer konta bankowego na które mają zostać zwrócone środki |
|
4. | W przypadku przelewu zagranicznego swift i iban |
|
5. | Numer telefonu do kontaktu |
|
6. | Przesłanie załącznika z biletami w formacie pdf do wydruku |
|
7. | Wartość transakcji |
|
Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Rezerwacji i Sprzedaży Biletów w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie, § 6. Warunki zwrotu biletów indywidualnych i grupowych pkt 6. – zwrot biletów z odwołanego wydarzenia w dniu 15.02.2019 r. powinien nastąpić do 15.04.2019 r., natomiast z odwołanego wydarzenia w dniu 16.02.2019 r. powinien nastąpić do 16.04.2019.
W imieniu Dyrekcji Teatru Wielkiego - Opery Narodowej pragniemy Państwa przeprosić za wszelkie niedogodności powstałe w wyniku zaistniałej sytuacji.