Studiowała śpiew w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w klasie prof. Danuty Paziuk-Zipser oraz na Uniwersytecie Muzycznym w Wiedniu.
Debiutowała w Operze Wrocławskiej jako Gilda w Rigoletcie Verdiego, na świecie jako Kunegunda w Kandydzie Bersteina w teatrach w Lucce, Ravennie, Livorno i Pizie. W Teatrze Bolshoi debiutowała jako Królowa Szemachańska w Złotym koguciku Rimskiego-Korsakowa, a następnie wystąpiła tam jako Królowa Nocy w Czarodziejskim flecie Mozarta oraz jako Ogień, Księżniczka i Słowik w Dziecku i czarach Ravela. W operze w Bonn pojawiła się w tytułowej partii Lakme Delibes’a.
Stała współpraca z Teatrem Wielkim - Operą Narodową w Warszawie rozpoczęła się w 2015 roku, gdzie zadebiutowa jako Gilda w Rigoletcie. W Badisches Staatstheater Karlsruhe wystąpiła na Międzynarodowym Festiwalu Händlowskim jako Sigismondo w operach Händla Arminio (2017) oraz jako Morgana w Alcinie (2018, 2019). W sezonie 2016-2017 wykonała następujące partie: Konstancja w Uprowadzeniu z Seraju Mozarta w Opera de Toulon (Lazurowe Wybrzeże), Gilda i Amina (La Sonnambula Belliniego) w Teatro Verdi w Trieście.
W sezonie 2017-2018 wystąpiła jako Violetta Valery w operze La Traviata Verdiego w Teatro di San Carlo w Neapolu oraz w tytułowej roli w Lucia diLammermoor w Teatro Verdi w Trieście. U boku Anne Sophie von Otter zaśpiewała partię Kunegundy w Kandydzie Bernsteina w Filharmonii Narodowej na zakończenie sezonu, natomiast u boku José Cury wystąpiła tamże w Koncercie Noworocznym. W Concertgebouw w Amsterdamie można ją było usłyszeć w tytułowej partii Złotego kogucika Rimskiego-Korsakowa. W 2019 w Operze w Zurychu wykonała arie i duety Händla.
W sezonie 2018-2019 kreowała jedną ze swoich ulubionych ról - Gildę w Rigoletcie Verdiego w teatrach operowych: Novary, Sassari, Warszawy (Teatr Wielki - Opera Narodowa), Poznania i Wiesbaden. Wystąpiła również w Tokio i Zurychu (Tonhalle oraz Opernhaus). Pojawiła się w męskiej roli Primislao w Gismondo, re di Polonia Vinciego w Theater an der Wien, na festiwalu All’Improviso w Gliwicach oraz w Tschaikovsky Hall w Moskwie. Jako Morgana w Alcinie wystąpiła na Festiwalu Händlowskim w Karlsruhe.
Wielokrotnie wyróżniana. Otrzymała m.in.: I nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Salomei Kruszelnickiej we Lwowie, nagrodę specjalną na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Tuluzie, I nagrodę i nagrodę specjalną na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Stanisława Moniuszki w Warszawie, jak również I nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Karola Szymanowskiego w Łodzi.
Ponadto, otrzymała nagrodę specjalną na Międzynarodowym Konkursie Toti dal Monte w Treviso oraz nagrodę publiczności na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Malmӧ. Została wyróżniona Nagrodą Jana Kiepury w kategorii Najlepsza Śpiewaczka, Wrocławską Nagrodą Muzyczną, Nagrodą Prezydenta Wrocławia za „Promowanie Wrocławia na polskich i międzynarodowych scenach operowych” oraz odznaką honorową „Zasłużony dla kultury polskiej” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jest również laureatką nagrody Iuvenes Wratislaviae przyznawaną przez Polską Akademię Nauk.
Jako solistka Opery Wrocławskiej (2008-2017) wystąpiła w wielu pierwszoplanowych rolach, m.in.: Violetta w Traviacie Verdiego, tytułowa rola w Lucia di Lammermoor Donizettiego, Gilda w Rigoletcie Verdiego, Susanna w Le nozze di Figaro Mozarta, Pamina w Czarodziejskim flecie Mozarta, Sophie w Der Rosenkavalier R. Straussa, Nanettaw Falstaffie Verdiego, Adina w L’elisir d’amore Donizettiego.
Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: J. Bernacer, P. Fournillier, V. Sinaisky, P. Eötvös, E. Boncompagni, J. Axelrod, S. Blunier, Ch. Moulds, J. Kaspszyk, A. Yurkevych, F. Bottigliero, Ł. Borowicz, T. Kozłowski, T. Strugała, E. Michnik, P. Klinichev, M. Pijarowski, M. Klauza, J.M. Zarzycki, S. Chrzanowski, P. Przytocki.
Występuje w ważnych salach koncertowych, zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in: Filharmonii Narodowej w Warszawie, Filharmonii Poznańskiej, Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, Filharmonii Łódzkiej, Concertgebouw w Amsterdamie, Tonhalle w Zurychu czy Tschaikovsky Hall w Moskwie. W 2020 roku wystąpi w Operze w Zurychu jako Fiakermilli w Arabelli R. Straussa, a w 2021 jako Norina w Don Pasquale Donizettiego.
Ma na koncie wiele nagrań płytowych, m.in.: wielokrotnie nagradzane w Europie Arminio Händla (2 DVD C MAJOR UNITEL 2018), nominowaną do nagrody Fryderyki 2019 Musica Sacromontana – Józef Zeidler – Missa D-dur (DUX 2018), czy nagrodzone Fryderykami 2019 Widma Moniuszki (CD Accord 2018).
Od 2012 roku pracuje jako pedagog śpiewu solowego w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. We wrześniu 2019 otrzymała stopień doktora habilitowanego.
fot. Nadia Szagdaj / Old City Productions