Jest autorem scenografii do spektakli operowych, teatralnych i tanecznych oraz produkcji filmowych. Jego aktywność zawodowa koncentruje się w dużej mierze w Australii, choć jego projekty można było zobaczyć w Hamburgu, Zurychu, Salzburgu, Londynie, Nowym Jorku, Paryżu, Amsterdamie, Bogocie, Berlinie, Taipei, Dublinie, Utrechcie, Los Angeles, San Diego, Wiedniu, Moskwie i Montrealu.
Zaprojektował scenografię do następujących spektakli operowych: Lear, Medea (Festiwal w Salzburgu); Traviata (Opera Paryska) oraz Pierścień Nibelunga (Opera Australia).
Jest autorem scenografii do takich przedstawień teatralnych jak: Season at Sarsaparilla, Wojna dwóch róż, Król Lear, Kariera Artura Ui (Sydney Theatre Company); Cloudstreet, Kto się boi Wirginii Wolf, Dziwne interludium i Czekając na Godota (Belvoir St Theatre, Sydney); Moving Target (Malthouse Theatre, Melbourne); Medea oraz Mężowie i żony (Toneelgroep Amsterdam); Medea (Burgtheater, Wiedeń); Eine Griechische Trilogie (Berliner Ensemble) i Peer Gynt (Schauspielhaus, Hamburg).
Pracował przy realizacji następujących spektakli tanecznych: Weather, Conversation Piece and Motion Picture (Lucy Guerin Inc Dance Company); Complexity of Belonging (Chunky Move Dance Company) i filmów: Candy, Romulus My Father, Balibo i Ruben Guthrie.
Jest laureatem Melbourne Green Room Award, Sydney Theatre Award i Ralph Hall Myers Award dla młodych obiecujących projektantów. W uznaniu swoich osiągnięć zawodowych w 2012 roku otrzymał Sidney Myer Creative Fellowship.
fot. archiwum artysty