Urodzona w Poznaniu, przygodę z muzyką rozpoczęła od nauki gry na pianinie oraz śpiewaniu w chórze Poznańskie Skowronki. Następie przeprowadziła się do Francji, gdzie przebyła kolejne etapy swojej edukacji muzyczno-teatralnej. Po ukończeniu liceum studiowała reżyserię dźwięku i jednocześnie zaczęła kształcić swój głos w Konserwatorium w Paryżu.
Ukończyła z wyróżnieniem studia wokalne w École normale de musique de Paris, swoje zamiłowania aktorskie rozwijała również w szkole sztuk teatralnych École Claude Mathieu, gdzie uzyskała dyplom aktorski.
Karierę rozpoczęła i rozwijała głównie za granicą, ale od kilku lat gościła również na polskich scenach operowych. Artystka uczestniczyła w wielu klasach mistrzowskich i doskonaliła swoje umiejętności pod kierunkiem takich pedagogów jak Gabriella Ravazzi, Fiorenza Cossotto, Viorica Cortez, Dariusz Grabowski, Anthony Manoli, Anna Sims, Mary Pinto czy Irina Gavrilovici a śpiewała pod batutą dyrygentów jak Maurizio Arena, Kazuki Yamada, Marco Guidarini, Gianna Fratta, Laurent Petitgirard w prawykonaniu opery Guru jego własnej kompozycji, Stefano Ranzani, Patrick Fournillet, Antini Wit, Jan Kasprzyk, Tadeusz Kozłowski, Miguel Campos Neto, Michał Klauza, Vasyl Vasylienko, Franck Chastrusse-Colombier, Jan Prochazka, Myron Yusupovych, Jerzy Wołosiuk, Vladimir Kiradjiev, Constantin Ruits, Nicolas Karauze, Frederic Deloche, Gaspard Brecourt, Michel Tardy czy Franck Villard.
W 2019 roku zadebiutowała w Warszawskiej Operze Kameralnej jako Maria/Sombra de Maria w spektaklu w reż. Michała Znanieckiego Maria de Buenos Aires, rola dzięki której srtystka otrzymała nagrodę Jana Kiepury jako Najlepsza Śpiewaczka Operowa w Polsce 2021 roku.
W zeszłym sezonie wystąpiła po raz pierwszy w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej jako Carmen, rolę tę kreowała na wielu scenach we Francji ale także w Japonii, Hong Kongu, we Włoszech, Algierii czy w Maroku. Artystka została zaproszona przez Wiesława Prządkę do nagrania płyty Los pajaros perdidos wraz z Quinteto Tango Nuevo dla wytworni DUX z okazji stulecia śmierci Astora Piazzolli.
Jej szeroki repertuar obejmuje, m.in, następujące partie operowe: Carmen - Bizet, Amneris (Aida), Azucena (Trubadur), Maddalena (Rigoletto), Fenena (Nabucco), Flora (Traviata), Mrs Quickly (Falstaff), Ulrica (Bal maskowy) - Verdi, Suzuki (Madama Butterfly), Zita (Gianni Schicchi), Zia Principessa (Suor Angelica) - Puccini, Santuzza (Rycerskość wieśniacza) - Mascagni, Dalila (Samson i Dalila) - Saint Saëns, Charlotte (Werther), Dulcinee (Don Kichot) - Massenet, Helena (La belle Helene), Metella (La vie parisienne) - Offenbach, Mrs Grose (Obrót śruby), Lady Billows (Albert Herring) - Britten; Maria, La Sombra de Maria (Maria de Buenos Aires) - Piazzolla , Marthe (Guru) - Petitgirard. Oratoria: Requiem (Verdi), Stabat Mater (Pergolesi), Requiem i Missa Solemnis (Mozart), Mała Msza Uroczysta i Stabat Mater (Rossini), Stabat Mater (Dvořák). Muzyka symfoniczna: IX Symfonia Beethovena, El amor brujo (Czarodziejska miłość) - Manuel De Falla, Sea Pictures - E. Elgar.