• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Hanna Podraza

Kostiumograf

Zaprojektowała kostiumy do takich spektakli, jak: Puppenhaus. Kuracja (TR Warszawa, 2017), Trzy siostry (Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, 2018), Dawid jedzie do Izraela (TR Warszawa, 2018), Jezus (Nowy Teatr, Warszawa, 2019) w reżyserii Jędrzeja Piaskowskiego; Jednak Płatonow (PWST w Krakowie, 2015), Nauka chodzenia (Wrocławski Teatr Współczesny, 2016), Niewina (AST w Krakowie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, 2017), Kongres (nie do końca) futurologiczny (AST w Krakowie, 2018) w reżyserii Pawła Miśkiewicza; Kowboj Parówka (Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie, 2016) oraz Ożenek, czyli zdarzenie całkiem niewiarygodne w dwóchaktach (PWST w Krakowie, 2016) w reżyserii Wiktora Logi-Skarczewskiego; Akademia Pani Beksy (Teatr Lalki i Aktora „Kubuś” w Kielcach, 2017), Szelmostwa Lisa Witalisa (Teatr w im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze), Malala dziewczyna z kulą w głowie (Teatr Współczesny w Szczecinie, 2018) w reżyserii Roberta Drobniucha, Efekt (AST w Krakowie, 2017), Spaleni słońcem_secondhand_ (AST w Krakowie, 2018) i Być jak Beata w reżyserii Magdy Miklasz (Teatr Współczesny w Szczecinie 2019), a także do koncertu galowego Miłe Panie i Panowie bardzo mili w reżyserii Agnieszki Glińskiej (Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, 2018).

fot. Agnieszka Murak

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''