• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Kai-Uwe Fahnert

Baryton

Absolwent Uniwersytetu Muzyki i Teatru im. Feliksa Mendelssohna Bartholdy’ego w Lipsku (klasa Gerdy Schriever). Naukę kontynuował pod kierunkiem Hansa-Joachima Beyera w Lipsku i Haralda Stamma w Hamburgu. Debiutował w 1990 roku w Anhaltisches Theater Dessau. W latach 1999-2001 miał stały angaż w Halberstadt, następnie pracował dla teatrów w Brunszwiku, Kassel, Cottbus, Weimarze, Bremie oraz dla opery w Chemnitz. Do jego repertuaru należą m.in. partie w: Czarodziejskim flecie (Papageno), Così fan tutte (Don Alfonso) i Weselu Figara (Hrabia Almaviva) Mozarta, Tannhäuserze (Wolfram) Wagnera, Mr Emmett Takes a Walk (Mr Emmett) Petera Maxwella Davisa, Blond Eckbert (Eckbert) Judith Weir. Jest blisko związany z Akademie für Alte Musik Berlin. Tam w 2006 roku wystąpił w koncertowej wersji Ludwika Pobożnego Schürmanna (dyr. Attilio Cremonesi). W Staatsoper Berlin i brukselskiej La Monnaie wystąpił w Koronacji Poppei (reż. René Jacobs). W październiku 2007 roku zaprezentował się w Alceście Glucka (reż. Lothar Zagrosk) w Konzerthaus Berlin. W tym samym roku śpiewał w choreograficznej operze Sashy Waltz Medea. Jako członek Vocalconsort Berlin występuje w najnowszej operze choreograficznej Sashy Waltz Orfeusz (premiera: Holenderska Opera Narodowa, Amsterdam, 2014). W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej śpiewa partię Rybaka w Matsukaze.

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''