Kostiumografka posługująca się szerokim spektrum technik artystycznych. Absolwentka poznańskiej ASP (kierunek: edukacja artystyczna).
Od 2013 roku współpracuje z Teatrem Wielkim - Operą Narodową, gdzie zadebiutowała w 2015 roku kostiumami do spektaklu Pupa – baletu w jednym akcie na kanwie twórczości Witolda Gombrowicza. Zaprojektowała kostiumy do spektaklu Calliya Andersena (2015). Po metamorfozie z mix media show do musicalu z muzyką Wojtka Kostrzewy powróciła do oryginalnego tytułu Calineczka (2017), następnie do baletu tworzonego z myślą o najmłodszych odbiorcach Karnawał zwierząt Camille’ a Saint-Saënsa (2017). Na kanwie materiałów archiwalnych stworzyła malowniczą adaptację kostiumów Andrzeja Kreutza-Majewskiego do Giselle (TW-ON, 2022). Najnowsze z jej autorskich kostiumów można zobaczyć w balecie Don Kichot choreografii Anny Hop (Opera na Zamku w Szczecinie, 2023).
Jej projekty kostiumowe do spektakli zbudowane są w dużej mierze na zamyśle odziania „ciała w ciało”, a obecnie „ciała w baśń” w sposób prosty i kompletnie transformujący, bez ograniczeń dla intensywnego ruchu tancerzy i akrobatów. Malarskie traktowanie materiałów zarówno w specjalnie projektowanych wzorach do druku na tkaninie, jak i ręcznie malowane i zdobione, utrzymują charakterystyczny poziom plastyki kostiumu. Chętnie używa skóry naturalnej do tworzenia biżuterii, akcesoriów oraz rekwizytów, łączy projektowanie z najwyższej jakości rzemiosłem artystycznym. W swoich działaniach posługuje się szerokim wachlarzem narzędzi twórczych zarówno cyfrowych, jak i tradycyjnych, a wszechstronną świadomość plastyczną przenosi na kompleksowo zaprojektowane w najdrobniejszych detalach kostiumy harmonizujące z otoczeniem scenicznym.