Urodziła się i wykształcenie zdobyła w Bukareszcie, na stałe mieszka w Londynie.
Uhonorowana Medalem Martinů za kostiumy do Julietty i Pasji greckiej. Nominowana do nagrody BAFTA za Amahla i nocnych gości oraz Nagrody Kostiumografa Roku magazynu „Opernwelt” za Maskerade. Razem z grupą brytyjskich współpracowników w 2003 roku zdobyła Złotą Trigę na Praskim Quadriennale.
Przygotowała projekty kostiumów do następujących inscenizacji sir Davida Pountneya: Pierścień Nibelunga(Lyric Opera, Chicago), Rusałka (Santa Fe), Śpiewacy norymberscy (Opera w Lipsku), Manon Lescaut i Francesca da Rimini (La Scala, Mediolan), Pierrot Lunaire i Siedem grzechów głównych (także jako autorka scenografii, Strasburg), The Magic Flute (costume and puppet designer, Bregenzer Festspiele,), Pasja grecka (Opera Królewska w Londynie; Brno; Bregencja), Nieszpory sycylijskie (projekt kostiumów i lalek, Walijska Opera Narodowa; Opernhaus w Bonn), Bal maskowy (projekt kostiumów i lalek, Zurych), Mojżesz i Aaron, Katja Kabanowa, Faust (Staatsoper w Monachium), Makbet, Kobieta bez cienia, Żydówka, Agrippina (Zurych), Die Soldaten (Ruhrfestspiele i Lincoln Center Festival), Wojna i pokój, Pelléas it Mélisanda, Chowańszczyzna (Walijska Opera Narodowa), Jenufa, Rienzi (Staatsoper w Wiedniu), a ostatnio Dalibor (Brno), Masque of Might (Opera North) i Wyprawy pana Broučka (Grange Park Opera).
Dla Teatru Wielkiego - Opery Narodowej zaprojektowała kostiumy do Króla Rogera (koprodukcja z Bregenzer Festspiele i Gran Teatre del Liceu w Barcelonie), Pasażerki (koprodukcja z Bregenzer Festspiele, English National Opera, Teatro Real w Madrycie; prezentowana także podczas Lincoln Centre Festival, w Houston, Lyric Opera w Chicago i New Israeli Opera), Wilhelma Tella (koprodukcja z Walijską Operą Narodową) i Strasznego dworu.
fot. K. Fos