• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Mateusz Hoedt

bas

Urodzony we Wrocławiu w Polsce w 1990 roku Mateusz Hoedt ukończył studia licencjackie i magisterskie na Uniwersytecie Muzycznym we Wrocławiu pod kierunkiem prof. Bogdana Makala. W latach 2014-2016 był członkiem Akademii Operowej w Teatrze Wielkim w Warszawie, gdzie studiował z Eytanem Pessenem. Ukończył Akademię Opery Narodowej w Paryżu, gdzie był członkiem w sezonach 2016/17 i 2017/18. W 2022 roku ukończył program Junges Ensamble w Semperoper Dresden, który rozpoczął w 2019 roku i obecnie często śpiewa tam jako gościnny solista.

Śpiewał solowe role operowe:Die Gatte w Reigen, Pinellino w Gianni Schicchi (Opera National de Paris), Thore/Maurevert w Les Hugenots, Antonio w Weselu Figara, Komisarz cesarski w Madama Butterfly, Priester i Zwieter Geharnichter w Die Zauberflöte, Zuniga w Carmen, Misha w Die verkaufte Braut, Il Conte Ceprano w Rigoletto, Mandarin w Turandot, Kilian w Der Freischütz, Strażnik więzienny w Tosca (Semperoper Dresden), Ssurin w Damie Pikowej (Staatstheater Kassel), Crespel/Luter w Les Contes d’Hoffman, Dr Grenville w Traviacie (Staatstheater Darmstadt), Bryndas w Krakowicy I Górale, Arhtur Jones w Billy Bud (Teatr Wielki w Warszawie, Teatr Wielki w Łodzi), Commendatore w Don Giovannim (Verbier Festiwal), Wordnik w Rusałce (wersja koncertowa), Stary Cygan w Aleko (‘s-Hertogenbosh, National Opera & Ballet Amsterdam), Deputato w Don Carlos (Opera National de Paris, Teatro Real de Madrid, Semperoper Dresden) a także Masetto w Don Giovanni, Don Alvar w Les Indes Galantes, Thomassini w Au travers du mur, Dbalski w Agatce, czyli przyjazd pana. Jego doświadczenie oratoryjne obejmuje : G. Verdi – Messa di Requiem (Pampolona, ​​Pau), L. van Beethoven – Msza C-dur (Festiwal w Bejrucie), W.A. Mozart – Requiem d-moll (Lourdes), G. Faure – Requiem d-moll op. 48, W.A. Mozart – Msza Koronacyjna KV 317, E. Astorga – Stabat Mater, A. Bononcini – Stabat Mater (Wratislavia Cantans), Koncertował także z Reprezentacyjną Orkiestrą Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Występował również na licznych koncertach miedzy innymi w Opera Bastille i Palais Garnier w Paryżu, Teatrze Wielkim w Warszawie, Semperoper w Dreźnie, Festiwalu w Verbier, w Filharmonii w Pampelunie, Festiwal w Bejrucie, Filharmonii Wrocławskiej, Filharmonii Jeleniogórskiej, Festiwalu Wratislavia Cantans, NOSPR w Katowicach i Centrum Paderewskiego.

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''