• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Mel Page

Kostiumografka

Projektuje kostiumy do przedstawień teatralnych i operowych oraz produkcji filmowych. Jest autorką kostiumów do następujących spektakli operowych: Innocence oraz Tristan i Izolda (Festiwal w Aix-en-Provence), Grecka pasja, Lear i Medea (Festiwal w Salzburgu), Umarłe miasto i Diabły z Loudun (Bayerische Staatsoper) oraz Peleas i Melizanda (Den Norske Opera & Ballet).

Zaprojektowała kostiumy do takich przedstawień teatralnych jak Fedra (Teatr Narodowy w Londynie), Anioły w Ameryce i Trzy siostry (Theater Basel, Odéon w Paryżu), Ostatni brzeg, Kotka na gorącym blaszanym dachu, Maria Stuart, Niebezpieczne związki i Baal (Sydney Theatre Company), Opening Night, Stop Girl, Jasper Jones, Iwanow, Kill the Messenger, Seventeen, Szklana menażeria, Opowieść wigilijna, Hamlet, Anioły w Ameryce, Strange Interlude, The Promise, Elektra/Orestes (Belvoir w Sydney), Rewizor i Pompeii (Malthouse Theatre).

Ponadto zaprojektowała scenografię i kostiumy do Rodzynka w słońcu i Lethal Indifference (Sydney Theatre Company), Back at the Dojo, Smaku miodu, Wroga ludu, Small and Tired (Belvoir), a także Minnie & Liraz i The Apocolypse Bear Trilogy (Melbourne Theatre Company), Night Maybe (Theatreworks i poza Australią) oraz Medei (Belvoir, Theater Basel).

Jest autorką kostiumów do spektakli tanecznych Complexity of Belonging i Depth of Field (Chunky Move). 

Artystka jest laureatką George Fairfax Memorial Award (2016).

fot. archiwum artystki

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''