Projektuje kostiumy do przedstawień teatralnych i operowych oraz produkcji filmowych. Jest autorką kostiumów do następujących spektakli operowych: Innocence oraz Tristan i Izolda (Festiwal w Aix-en-Provence), Grecka pasja, Lear i Medea (Festiwal w Salzburgu), Umarłe miasto i Diabły z Loudun (Bayerische Staatsoper) oraz Peleas i Melizanda (Den Norske Opera & Ballet).
Zaprojektowała kostiumy do takich przedstawień teatralnych jak Fedra (Teatr Narodowy w Londynie), Anioły w Ameryce i Trzy siostry (Theater Basel, Odéon w Paryżu), Ostatni brzeg, Kotka na gorącym blaszanym dachu, Maria Stuart, Niebezpieczne związki i Baal (Sydney Theatre Company), Opening Night, Stop Girl, Jasper Jones, Iwanow, Kill the Messenger, Seventeen, Szklana menażeria, Opowieść wigilijna, Hamlet, Anioły w Ameryce, Strange Interlude, The Promise, Elektra/Orestes (Belvoir w Sydney), Rewizor i Pompeii (Malthouse Theatre).
Ponadto zaprojektowała scenografię i kostiumy do Rodzynka w słońcu i Lethal Indifference (Sydney Theatre Company), Back at the Dojo, Smaku miodu, Wroga ludu, Small and Tired (Belvoir), a także Minnie & Liraz i The Apocolypse Bear Trilogy (Melbourne Theatre Company), Night Maybe (Theatreworks i poza Australią) oraz Medei (Belvoir, Theater Basel).
Jest autorką kostiumów do spektakli tanecznych Complexity of Belonging i Depth of Field (Chunky Move).
Artystka jest laureatką George Fairfax Memorial Award (2016).
fot. archiwum artystki