Edukację muzyczną rozpoczęła od nauki gry na skrzypcach. Ukończyła studia wokalne w warszawskiej Akademii Muzycznej w klasie prof. Haliny Słonickiej (2000). Uczestniczyła w kursach mistrzowskich prowadzonych przez Rusko Ruskova i Stefanię Toczyską. Jeszcze jako studentka zadebiutowała w partii Opinii Publicznej w Orfeuszu w piekle Offenbacha w Teatrze Muzycznym Roma.
Po ukończeniu studiów została solistką Warszawskiej Opery Kameralnej, gdzie wykonuje następujące partie Mozartowskie: Geniusza III i III Damy w Czarodziejskim flecie, Dorabelli w Cosí fan tutte i Carmi w Betulia liberata, Sesto w Łaskawość Tytusa. Występowała tam także w partii Giulietty Kelbar w Un giorno di regno Verdiego, Olgi w Eugeniuszu Onieginie Czajkowskiego czy Karolki w Jenůfie Janačka.
Jej repertuar obejmuje partię Jadwigi w Strasznym dworze Moniuszki, którą zaśpiewała na zaproszenie Opery Krakowskiej w plenerowym przedstawieniu na Zamku Królewskim w Niepołomicach, a rok później na scenie Opery Nova w Bydgoszczy.
Współpracowała z Teatrem Wielkim - Operą Narodową w Warszawie – wystąpiła tam m.in. jako Polina w Damie pikowej Czajkowskiego, Bersi w Andrea Chénier Giordana, Maddalena w Rigoletcie Verdiego, Siebel w Fauście Gounoda, II Dama w Czarodziejskim flecie Mozarta oraz w partii solowej w Zapiskach tego, który zniknął Janáčka oraz jako Dama II w spektaklu dla młodych widzów W krainie czarodziejskiego fletu na podstawie opery Mozarta.
W Teatrze Wielkim w Poznaniu wystąpiła jako Dorabella w spektaklu Cosí fan tutte Mozarta w reżyserii Grzegorza Jarzyny. Zaśpiewała partię Azy podczas premiery opery Manru Paderewskiego w Opera Nova w Bydgoszczy. Spektakl ten zainaugurował obchody 50-lecia bydgoskiej opery i został wydany na DVD. W ramach Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień” wzięła udział w światowym prawykonaniu scenicznym opery Iwona, księżniczka Burgunda Zygmunta Krauzego.
Od kilku lat z powodzeniem kreuje rolę Carmen w Operze Krakowskiej, Operze Bydgoskiej, Operze Bałtyckiej, Teatrze Wielkim w Łodzi, Teatrze Wielkim w Poznaniu i Operze Podlaskiej, a w sezonie 2017/2018 także w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej. Od 2017 roku jest również solistką Polskiej Opery Królewskiej.
Występuje również w repertuarze oratoryjno-kantatowym i pieśniarskim. Współpracuje z Filharmonią Narodową, Poznańską, Bałtycką, Krakowską, Pomorską, Podkarpacką przy wykonaniach Stabat Mater Pergolesiego, Stabat Mater Rossiniego, Mszy Koronacyjnej i Requiem Mozarta oraz IX Symfonii Beethovena. Śpiewała pieśni Brahmsa, R. Straussa, Schuberta, Schumanna, Mahlera, Czajkowskiego, Rachmaninowa, Moniuszki i Chopina. Brała udział w wykonaniu Polskiego Requiem Pendereckiego na koncercie finałowym I Festiwalu Muzyki Polskiej zarejestrowanym przez Polskie Radio.
Współpracowała z wybitnymi dyrygentami, m.in. z: Kazimierzem Kordem, Tadeuszem Kozłowskim, Andrzejem Straszyńskim, Tadeuszem Strugałą, Grzegorzem Nowakiem, Łukaszem Borowiczem, Marcinem Nałęcz-Niesiołowskim, Bassemem Akiki, Jerzym Maksymiukiem, Gabrielem Chmurą oraz reżyserami: Ryszardem Perytem, Laco Adamikiem, Mariuszem Trelińskim, Grzegorzem Jarzyną, Achimem Freyerem, Robertem Wilsonem, Markiem Weissem.
fot. Kinga Karpati