Rozwija karierę scenografki i projektantki kostiumów pracując w wielu dziedzinach sztuki, jak balet, teatr i opera oraz wystawy i filmy. Utrzymuje regularną współpracę z takimi choreografami, jak Krzysztof Pastor, Dominique Dumais i Kevin O’Day, która wiedzie ją do teatrów i zespołów na całym świecie – są to m.in. Holenderski Balet Narodowy, Polski Balet Narodowy, Balet w Stuttgarcie, Nationaltheater Mannheim, Toronto Ballet Company, Australian Ballet, Scottish Ballet, Królewski Balet Szwedzki i Joffrey Ballet w Chicago. Jest laureatką wielu nagród, jak np. Prix Benois de la Danse za najlepszą scenografię (Le Jour Même, Opera i Balet w Lyonie) i Green Room Award za najlepszy projekt baletu (Symphonie fantastique, Australian Ballet). Z Krzysztofem Pastorem współpracuje od wielu lat; najnowszymi wspólnymi przedsięwzięciami są projekty kostiumów do Burzy w Holenderskim Balecie Narodowym (koprodukcja z Teatrem Wielkim - Operą Narodową) oraz scenografia i projekty kostiumów do Romea i Julii w TW-ON, Joffrey Ballet i Litewskim Balecie Narodowym. Inne niedawne prace to Bolero Ravela w Amsterdamie i Symphonie fantastique Berlioza dla Australian Ballet. Z zespołem Kevina O’Daya w Mannheim współpracuje ze stałą choreografką zespołu Dominique Dumais nad współczesnymi dziełami i kreacjami, jak np. Tracing Isadora, Mały książę, Frida, Woolf, Timeand Other Matters, Lebenslenien, Broken Verse oraz Resonance Chopin. Rezultatem ich pracy w Mannheim w sezonie 2015-16 była m.in. prapremiera spektaklu Naked. Ich pierwszym wspólnym dziełem było Skin Divers dla berlińskiej Komische Oper, a inne wspólne prace to m.in. scenografia, kostiumy i projekcje wideo do Otella dla Baletu Nationaltheater Mannheim i do Hamleta dla Baletu w Stuttgarcie i National Ballet of Canada. Wśród choreografów, z którymi artystka pracuje, są również Martino Müller, Peter Schaufuss, Cathy Marston oraz Annabel Lopez. Inne kreacje to m.in. prapremiera Century Rolls Johna Adamsa z Ashleyem Pagem dla Polskiego Baletu Narodowego. Niedawne wystawy artystki w Paleis Het Loo Apeldoorn to m.in. Grace Kelly (także w Baku) i Sisi – Fairy Tale and Reality. Zaprojektowała liczne wystawy dla Amsterdams Historisch Museum, w tym m.in. Theater na Tomaat, Couture locale i Rijk gekleed, których kuratorką była Annemarie den Dekker, oraz dla Keramiekmuseum Princessehof Leeuwarden. Projekty dla teatrów to m.in. scenografia i kostiumy do Aars, Łaknąć (Sarah Kane) i Pelikana (Strindberg) w reżyserii Oliviera Provily’ego, projekty do Warenhuis w reżyserii Gijsa de Langego dla Beumer en Drost i scenografia do Historii żołnierza Strawińskiego w reżyserii Porgy’ego Francssena dla haskiego De Appel Theater. Od ponad 15 lat współpracuje też z teatrem muzycznym Orkater, przy produkcjach takich, jak Bloedband, Hof van Haile i ostatnio (2014) – Goldmund, wszystkie w reżyserii Gijsa de Langego. Przedsięwzięcia operowe artystki to m.in. Così fan tutte z Nigelem Warringtonem dla Festiwalu Operowego Aarhus w Danii, które zdobyło nagrodę Reumert Pris za najlepsze przedstawienie operowe roku.