Ukończyła Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Jadwigi Rappé. Jest laureatką wielu polskich i międzynarodowych konkursów wokalnych m.in.: Ludomira Różyckiego w Gliwicach (1. nagroda), w Dusznikach Zdroju (3. nagroda), Antoniny Campi w Lublinie (finalistka).
Podczas studiów zadebiutowała na scenie Warszawskiej Opery Kameralnej partią Lucindy w Kochanku wszystkich Galuppiego. W roku 2012 rozpoczęła współpracę z Teatrem Wielkim - Operą Narodową przy Manon Lescaut Pucciniego i Lohengrinie Wagnera, była też adeptką tamtejszej Akademii Operowej (2013-2015), kształcąc się u Eytana Pessena, Matthiasa Rexrotha i Izabeli Kłosińskiej. W 2014 roku zadebiutowała w Snape Maltings w Aldeburgh w Wielkiej Brytanii, gdzie zaśpiewała partię Amora w Koronacji Poppei Monteverdiego i w Operze Krakowskiej w Mefistofelesie Boita.
W 2015 roku zaśpiewała partie: Doroty w operze Cud albo Krakowiaki i Górale Stefaniego, Starej Niewiasty w Strasznym dworze Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, Erenice w Sosarme Haendla z Capellą Cracoviensis, najpiękniejsze arie z oper Mozarta na Festiwalu Mozartowskim Warszawskiej Opery Kameralnej, Mercédès w Carmen Bizeta i Suzuki w Madame Butterfly Pucciniego w Operze na Zamku w Szczecinie, Loli w Rycerskości wieśniaczej Mascagniego na inauguracji Festiwalu Ady Sari w Nowym Sączu, Arete i Ksieni w Erosie i Psyche Różyckiego w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, Pani Quickly w koncertowej wersji Falstaffa Verdiego w Royal Liverpool Philharmonic, Smetona w Annie Bolenie Donizettego i Urszuli w Beacie Moniuszki w Operze Krakowskiej oraz Myrtale w Thaïs Masseneta w Operze Bałtyckiej.
W sezonie 2019/2020 wykonała partie Staruszki w Kandydzie Bernsteina w Operze Bałtyckiej oraz Jadwigi w Strasznym dworze w Teatrze Wielkim w Łodzi. Angaże artystki od 2020 roku to takie partie, jak: Sorceress w Dydonie i Eneaszu Purcella, Camilla w Tłustym czwartku i Madama Rosa w Il Campanello Donizettiego, Marcelina w Weselu Figara i Apollo w Apollo i Hiacyncie Mozarta w Warszawskiej Operze Kameralnej oraz tytułowa w Griseldzie Bononciniego w Narodowym Forum Muzyki. W 2023 roku wykonała partię tytułową w premierze Wandy Joanny Wnuk-Nazarowej (reż. Waldemar Zawodziński) w Operze Krakowskiej.
Album Giovanni Battista Pergolesi: Stabat Mater, Paweł Łukaszewski: Luctus Mariae, na którym zaśpiewała partię altową, otrzymał Fryderyka 2019 dla najlepszego albumu z muzyką kameralną. Wzięła udział w nagraniach Beaty Moniuszki dla DUX (jako Urszula) oraz Moniuszko: Pieśni vol. 4 Ballady nagranej z pianistką Jolantą Pszczółkowską-Pawlik (wyd. Pawlik Relations), która otrzymała wyróżnienie magazynu „Hi-Fi i Muzyka” jako płyta roku 2019.
fot. Aleksandra Ferfecka