• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2024/25
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Czarodziejski flet

Wolfgang Amadeus Mozart

  • Akt I

    1 h 5 min

  • Przerwa

    20 min

  • Akt II

    1 h 10 min

Czas trwania: 2 h 35 min

  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Iwona Sobotka – Pamina, Aleksandra Olczyk – Królowa Nocy, "Czarodziejski flet", fot. Magda Hueckel-Śliwińska Iwona Sobotka – Pamina, Aleksandra Olczyk – Królowa Nocy, "Czarodziejski flet", fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska Czarodziejski flet fot. Magda Hueckel-Śliwińska
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski Flet, fot. Iko Freese / drama-berlin.de Czarodziejski Flet, fot. Iko Freese / drama-berlin.de
  • Zobacz zdjęcie: Czarodziejski Flet, fot. Iko Freese / drama-berlin.de Czarodziejski Flet, fot. Iko Freese / drama-berlin.de
  • Zobacz zdjęcie: Projekt plakatu Adam Żebrowski Projekt plakatu Adam Żebrowski
  • 14 grudnia 2018 piątek 19:00 Sala Moniuszki
  • 15 grudnia 2018 sobota 12:00 Sala Moniuszki
  • 15 grudnia 2018 sobota 19:00 Sala Moniuszki
  • 16 grudnia 2018 niedziela 18:00 Sala Moniuszki
  • 27 marca 2019 środa 19:00 Sala Moniuszki
  • 28 marca 2019 czwartek 19:00 Sala Moniuszki
  • 30 marca 2019 sobota 19:00 Sala Moniuszki
  • 31 marca 2019 niedziela 12:00 Sala Moniuszki
  • 31 marca 2019 niedziela 18:00 Sala Moniuszki
Daty spektakli
  • Czas trwania
  • Zdjęcia
  • Wideo

Opera w dwóch aktach
Libretto: Emanuel Schikaneder
Prapremiera: 30.09.1791, Wiedeń
Premiera tej inscenizacji: 25.11.2012, Berlin
Produkcja: Komische Oper, Berlin
Oryginalna niemiecka wersja językowa z polskimi napisami

Mozart jakiego jeszcze nie było! Nadzieję, że blask słońca płoszy ciemną noc, z libretta Emanuela Schikanedera, oglądając inscenizację stworzoną przez Barriego Kosky’ego – dyrektora berlińskiej Komische Oper, można potraktować poważnie. Ale cała reszta jest tu daleka od powagi. To surrealistyczna, szalona i pełna zaskakujących rozbłysków zabawa. Wyrafinowany estetycznie kalejdoskop, a przy okazji żart z wolnomularskich wtajemniczeń, których przez lata doszukiwano się w kolejnych interpretacjach Czarodziejskiego fletu – jednej z najczęściej wystawianych oper Mozarta. Czy witalny Papageno to manifestacja intuicji, instynktu i spontaniczności, freudowskie id? Czy Tamino to ucieleśnienie naszego popędu, który poddawany jest rygorom i próbom? Te i tym podobne dociekania bledną wobec dynamiki zmieniających się obrazów. Główny bohater – amant a lá Rudolf Valentino pędzi ku swojej piękności wystylizowanej na Louise Brooks. A piękność? W towarzystwie sobowtóra Bustera Keatona goni po dachach. Jest ekscytująco jak w niemym kinie. Tylko dźwięki i głosy przypominają, że ten oniryczny żywioł rozgrywa się w krainie Królowej Nocy. Że to wciąż Mozart i jego wspaniała opera.

Obsada

2018-12-14 | 19:00
    • Iwona Sobotka

      Pamina
    • Emil Ławecki

      Tamino
    • Aleksandra Olczyk

      Królowa Nocy
    • Aleksander Teliga

      Remigiusz Łukomski

      Sarastro/Mówca
    • Hubert Zapiór

      Papageno
    • Joanna Kędzior

      Papagena
    • Mateusz Zajdel

      Monostatos
    • Ewa Majcherczyk

      Pierwsza Dama
    • Elżbieta Wróblewska

      Druga Dama
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      I Zbrojny
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      II Zbrojny
    • Agata Schmidt

      Trzecia Dama
    • Sylwia Olszyńska

      Pamina
    • Zbigniew Malak

      Tamino
    • Joanna Moskowicz

      Królowa Nocy
    • Remigiusz Łukomski

      Sarastro/Mówca
    • Mikołaj Trąbka

      Papageno
    • Monika Buczkowska

      Papagena
    • Mateusz Stachura

      Monostatos
    • Joanna Kędzior

      Pierwsza Dama
    • Anna Borucka

      Druga Dama
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      I Zbrojny
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      II Zbrojny
    • Karolina Sikora

      Trzecia Dama
    • Iwona Sobotka

      Pamina
    • Emil Ławecki

      Tamino
    • Aleksandra Olczyk

      Królowa Nocy
    • Aleksander Teliga

      Remigiusz Łukomski

      Sarastro/Mówca
    • Hubert Zapiór

      Papageno
    • Joanna Kędzior

      Papagena
    • Mateusz Zajdel

      Monostatos
    • Ewa Majcherczyk

      Pierwsza Dama
    • Elżbieta Wróblewska

      Druga Dama
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      I Zbrojny
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      II Zbrojny
    • Karolina Sikora

      Trzecia Dama
    • Sylwia Olszyńska

      Pamina
    • Emil Ławecki

      Tamino
    • Joanna Moskowicz

      Królowa Nocy
    • Remigiusz Łukomski

      Sarastro/Mówca
    • Hubert Zapiór

      Papageno
    • Monika Buczkowska

      Papagena
    • Mateusz Stachura

      Monostatos
    • Joanna Kędzior

      Pierwsza Dama
    • Anna Borucka

      Druga Dama
    • Piotr Maciejowski

      Paweł Kołodziej

      I Zbrojny
    • Piotr Maciejowski

      Paweł Kołodziej

      II Zbrojny
    • Agata Schmidt

      Trzecia Dama
    • Sylwia Olszyńska

      Pamina
    • Zbigniew Malak

      Tamino
    • Aleksandra Olczyk

      Królowa Nocy
    • Aleksander Teliga

      Sarastro/Mówca
    • Bartłomiej Misiuda

      Papageno
    • Joanna Kędzior

      Papagena
    • Mateusz Zajdel

      Monostatos
    • Ewa Majcherczyk

      Pierwsza Dama
    • Elżbieta Wróblewska

      Druga Dama
    • Piotr Maciejowski

      Paweł Kołodziej

      I Zbrojny
    • Piotr Maciejowski

      Paweł Kołodziej

      II Zbrojny
    • Karolina Sikora

      Trzecia Dama
    • Sylwia Olszyńska

      Pamina
    • Adrian Strooper

      Tamino
    • Joanna Moskowicz

      Królowa Nocy
    • Remigiusz Łukomski

      Sarastro/Mówca
    • Bartłomiej Misiuda

      Papageno
    • Monika Buczkowska

      Papagena
    • Mateusz Stachura

      Monostatos
    • Joanna Kędzior

      Pierwsza Dama
    • Anna Borucka

      Druga Dama
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      I Zbrojny
    • Piotr Maciejowski

      Paweł Kołodziej

      II Zbrojny
    • Agata Schmidt

      Trzecia Dama
    • Iwona Sobotka

      Pamina
    • Zbigniew Malak

      Tamino
    • Aleksandra Olczyk

      Królowa Nocy
    • Aleksander Teliga

      Sarastro/Mówca
    • Mikołaj Trąbka

      Papageno
    • Joanna Kędzior

      Papagena
    • Mateusz Zajdel

      Monostatos
    • Ewa Majcherczyk

      Pierwsza Dama
    • Elżbieta Wróblewska

      Druga Dama
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      I Zbrojny
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      II Zbrojny
    • Karolina Sikora

      Trzecia Dama
    • Sylwia Olszyńska

      Pamina
    • Adrian Strooper

      Tamino
    • Joanna Moskowicz

      Królowa Nocy
    • Remigiusz Łukomski

      Sarastro/Mówca
    • Bartłomiej Misiuda

      Papageno
    • Monika Buczkowska

      Papagena
    • Mateusz Stachura

      Monostatos
    • Joanna Kędzior

      Pierwsza Dama
    • Anna Borucka

      Druga Dama
    • Piotr Maciejowski

      Paweł Kołodziej

      I Zbrojny
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      II Zbrojny
    • Agata Schmidt

      Trzecia Dama
    • Iwona Sobotka

      Pamina
    • Zbigniew Malak

      Tamino
    • Joanna Moskowicz

      Królowa Nocy
    • Aleksander Teliga

      Sarastro/Mówca
    • Mikołaj Trąbka

      Papageno
    • Joanna Kędzior

      Papagena
    • Mateusz Zajdel

      Monostatos
    • Ewa Majcherczyk

      Pierwsza Dama
    • Elżbieta Wróblewska

      Druga Dama
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      I Zbrojny
    • Paweł Kołodziej

      Piotr Maciejowski

      II Zbrojny
    • Karolina Sikora

      Trzecia Dama

Realizatorzy

    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje
    • Aneta Pawlik-Figiel

      Dyrygent
    • Suzanne Andrade

      Barrie Kosky Barrie Kosky

      Reżyseria
    • „1927” (Suzanne Andrade, Paul Barritt), Barrie Kosky

      Koncepcja
    • Esther Bialas

      Scenografia i kostiumy
    • Ulrich Lenz

      Dramaturg
    • Diego Leetz

      Reżyseria świateł
    • Tobias Ribitzki

      Realizacja oryginalnej inscenizacji
    • Mirosław Janowski

      Przygotowanie chóru
    • Danuta Chmurska

      Przygotowanie solistów z chóru dziecięcego
    • Pianista
    • Paul Barritt

      Animacje

Chór i Orkiestra Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Chór dziecięcy „Artos” im. Władysława Skoraczewskiego (role Chłopców / Knaben)
Statyści

Streszczenie

  •  

    AKT PIERWSZY

    W mrocznym lesie, Próba milczenia gdzieś daleko...

    Podczas ucieczki przed wielkim, niebezpiecznym wężem, Tamino zostaje w ostatniej chwili uratowany przez Trzy Damy służące Królowej Nocy. Pierwszą osobą, jaką widzi po odzyskaniu przytomności jest Pa- pageno, którego bierze za swojego wybawiciela. Papageno, ptasznik poszukujący miłości, nie wyjaśnia tej pomyłki. Trzy Damy powracają i karzą Papagena za kłamstwo, odbierając mu mowę. Pokazują Taminowi portret Paminy, córki Królowej Nocy, w której Tamino natychmiast się zakochuje. Tymczasem Monostatos ponownie próbuje zbliżyć się do śpiącej Paminy. Pojawia się Królowa Nocy i rozkazuje swojej córce zabić Sarastra, do czego Pamina nie jest zdolna. Zaniechawszy zemsty, Sarastro stara się pocieszyć dziewczynę. Wkrótce Królowa Nocy osobiście zjawia się przed Taminem i oznajmia mu, że jej córka została porwana przez złego Sarastra. Tamino z entuzjazmem przyjmu- je jej rozkaz uwolnienia Paminy. Trzy Damy zwraca- ją Papagenowi głos i nakazują mu, aby towarzyszył Taminowi. Dla ochrony przed niebezpieczeństwami wręczają Taminowi czarodziejski flet, a Papagenowi magiczne dzwonki i oznajmiają, że do Sarastra dopro- wadzą Tamina i Papagena Trzej Chłopcy.

    Monostatos, sługa Sarastra usiłuje uwieść Paminę. Papageno, który odłączył się od Tamina w drodze do Sarastra, jest równie przerażony dziwnym wyglądem Monostatosa, co sługa wyglądem Papagena. Zostaw- szy sam na sam z Paminą, Papageno oznajmia, że wkrótce przybędzie jej wybawca Tamino. On sam jest smutny, bowiem jego poszukiwania miłości są jak do- tąd bezowocne. Pamina go pociesza.

    Trzej Chłopcy prowadzą Tamina do bram królestwa Sarastra. Początkowo ma on kłopoty z przekrocze- niem jego progów. Powątpiewa też w prawdziwość opowieści Królowej Nocy na temat Sarastra. Zaczyna grać na flecie i oczarowuje naturę swoją muzyką. Tymczasem Papageno ucieka z Paminą, lecz zostają schwytani przez Monostatosa i jego pomocników. Po- wstrzymują ich magiczne dzwonki Papagena. Wkracza Sarastro ze swoją świtą, a Monostatos wprowadza Ta- mina. Długo oczekiwane spotkanie Tamina z Paminą trwa bardzo krótko, bowiem Sarastro orzeka, że aby być razem, muszą oni najpierw poddać się serii cięż- kich prób.

  •  

    AKT DRUGI

    Próba milczenia

    Tamino i Papageno muszą zachować milczenie. Pojawienie się Trzech Dam i ich gadulstwo, sprawiają, że próba staje się nie- zwykle trudna. Tamino pozostaje milczący, natomiast Papageno od razu wdaje się w rozmowę. W mrocznym lesie, Próba milczenia gdzieś daleko... Podczas ucieczki przed wielkim, niebezpiecznym wężem, Tamino zostaje w ostatniej chwili uratowany przez Trzy Damy służące Królowej Nocy. Pierwszą osobą, jaką widzi po odzyskaniu przytomności jest Pa- pageno, którego bierze za swojego wybawiciela. Papageno, ptasznik poszukujący miłości, nie wyjaśnia tej pomyłki. Trzy Damy powracają i karzą Papagena za kłamstwo, odbierając mu mowę. Pokazują Taminowi portret Paminy, córki Królowej Nocy, w której Tamino natychmiast się zakochuje. Tymczasem Monostatos ponownie próbuje zbliżyć się do śpiącej Paminy. Pojawia się Królowa Nocy i rozkazuje swojej córce zabić Sarastra, do czego Pamina nie jest zdolna. Zaniechawszy zemsty, Sarastro stara się pocieszyć dziewczynę.

    Próba kuszenia

    Tamino i Papageno muszą oprzeć się wszelkim pokusom: żadnych rozmów, żadnych kobiet, żadnego jedzenia! Oprócz czarodziejskiego fletu i magicznych dzwonków, Trzej Chłopcy przynoszą Taminowi i Papagenowi również jedzenie, którego Tamino stanowczo odmawia. Pamina nie jest w stanie wy- dobyć z Tamina ani jednego słowa. Odbiera to jako odrzucenie. Płacze myśląc, że Tamino już jej nie kocha.

    Przed ostatnią wielką próbą Pamina i Tamino spotykają się ra- zem po raz ostatni, by móc się pożegnać. Papageno nie może już brać udziału w kolejnych próbach. Pragnie jedynie kieliszka wina i marzy o swojej wielkiej miłości. Pamina jest przekonana, że straciła Tamina na zawsze. Z rozpa- czy próbuje odebrać sobie życie, ale jej zamiar udaremniają Trzej Chłopcy, zapewniając ją, że Tamino nadal ją kocha. Z radością i poczuciem ulgi, Pamina zgadza się raz jeszcze zobaczyć Tamina. Wreszcie połączeni, Tamino i Pamina wspólnie przechodzą ostat- nią próbę.

    Próba ognia i wody

    Muzyka czarodziejskiego fletu oraz miłość Tamina i Paminy po- zwalają przezwyciężyć im strach oraz pokonać niebezpieczeństwa ognia i wody.

    Tymczasem Papageno wciąż nie może znaleźć swej wielkiej miło- ści. Zrozpaczony, również próbuje targnąć się na swoje życie, lecz i tym razem powstrzymują go Trzej Chłopcy. Marzenie Papagena wreszcie się spełnia: razem ze swoją Papageną marzą o licznym potomstwie.

    Tymczasem...

    Królowa Nocy, Trzy Damy i zdrajca Monostatos przepuszczają atak na Sarastra i jego świtę. Zostaje on jednak odparty. Tamino i Pamina przeszli pomyślnie wszystkie próby i nareszcie mogą być razem.

     

    Urlich Lenz / przekład: Joanna Dutkiewicz

     

Sponsorzy

  • Mecenas Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

  • - PZU
  • Partnerzy Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

  • Inglot
  • Patroni medialni

  • - Polskie Radio Program 2
  • Harvard Business Review Polska
  • Pani
  • Twój Styl
  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2024/25
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2024/25
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''