• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2024/25
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Exodus
Bieguni-Harnasie

Wojciech Kilar, Karol Szymanowski / Anna Hop, Izadora Weiss

  • Exodus

    1h

  • Przerwa

    25 min

  • Bieguni-Harnasie

    1h

Czas trwania: 2 h 25 min

  • Zobacz zdjęcie: Proj. plakatu: Adam Żebrowski Proj. plakatu: Adam Żebrowski
  • Zobacz zdjęcie: Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut i Vladimir Yaroshenko, fot. Ewa Krasucka Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut i Vladimir Yaroshenko, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Melissa Abel, fot. Ewa Krasucka Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Melissa Abel, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut, Yuka Ebihara i Vladimir Yaroshenko, fot. Ewa Krasucka Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut, Yuka Ebihara i Vladimir Yaroshenko, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut, Vladimir Yaroshenko i Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut, Vladimir Yaroshenko i Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Aneta Wira, fot. Ewa Krasucka Wojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Aneta Wira, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut, Yuka Ebihara i Vladimir Yaroshenko, fot. Ewa Krasucka Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Natalia Pasiut, Yuka Ebihara i Vladimir Yaroshenko, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: ojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Polski Balet Narodowy i dzieci, fot. Ewa Krasucka ojciech Kilar / Anna Hop: „Exodus”, Polski Balet Narodowy i dzieci, fot. Ewa Krasucka
  • Zobacz zdjęcie: Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Vladimir Yaroshenko, Yuka Ebihara i Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka Karol Szymanowski / Izadora Weiss: „Bieguni-Harnasie”, Vladimir Yaroshenko, Yuka Ebihara i Polski Balet Narodowy, fot. Ewa Krasucka
  • 13 listopada 2021 sobota 19:00 Sala Moniuszki XII DNI SZTUKI TAŃCA
  • 14 listopada 2021 niedziela 18:00 Sala Moniuszki XII DNI SZTUKI TAŃCA
  • 16 listopada 2021 wtorek 19:00 Sala Moniuszki XII DNI SZTUKI TAŃCA
  • 17 listopada 2021 środa 19:00 Sala Moniuszki XII DNI SZTUKI TAŃCA
  • 11 lutego 2022 piątek 19:00 Sala Moniuszki Spektakl odwołany
  • 12 lutego 2022 sobota 19:00 Sala Moniuszki Spektakl odwołany
  • 13 lutego 2022 niedziela 18:00 Sala Moniuszki Spektakl odwołany
Daty spektakli
  • Czas trwania
  • Zdjęcia
  • Wideo

Wieczór baletowy w dwóch częściach

Exodus (prapremiera)
Balet w I akcie
Koncepcja i choreografia: Anna Hop
Muzyka: Wojciech Kilar (Exodus, II Koncert fortepianowy: cz. 1 i 3, Bogurodzica)

Bieguni-Harnasie  (prapremiera)
Balet w I akcie
Libretto: Izadora Weiss inspirowane epizodem z powieści Bieguni Olgi Tokarczuk i ideą Karola Szymanowskiego
Inscenizacja i choreografia: Izadora Weiss
Muzyka: Karol Szymanowski (IV Symfonia: cz. 1 i 2, Harnasie)

Prapremiera wieczoru baletowego: 13.11.2021, Polski Balet Narodowy

ODWOŁANE SPEKTAKLE WIĘCEJ

Wartościami łączącymi obie części dyptyku baletowego – Exodus w choreografii Anny Hop i Bieguni-Harnasie w choreografii Izadory Weiss – są muzyka polska (Wojciech Kilar, Karol Szymanowski) oraz motyw ruchu, wędrówki i poszukiwania swojego miejsca.

Dla Anny Hop inspiracją okazała się muzyka Wojciecha Kilara, szczególnie jego wokalno-instrumentalny Exodus (1981), nawiązujący do biblijnego wyjścia Izraelitów z Egiptu. Muzyką Kilara artystka posiłkowała się już w choreografii Moving To… w ramach projektu Poznanie przez taniec (2014).

Exodus zakiełkował w jej wyobraźni, prowadząc ku wizji monumentalnego przedstawienia choreograficznego, które w warstwie filozoficznej odnosi się do pojęcia fatum ciążącego nad ludzkim losem. Artystka wyobraża je sobie jako zaklęty krąg tych samych błędów, którym ludzkość podąża od tysięcy lat, nie mogąc wyrwać się z pułapki powtarzalności.

Bohaterem spektaklu jest zbiorowość – artystka angażuje w nim kilkudziesięciu tancerzy, Chór i Orkiestrę Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. W warstwie ruchowej inspirują ją społeczności owadów, ptaków przemieszczających się w grupach zespolonych jak jeden organizm, ludzi żyjących w skupiskach. Zaś w warstwie wizualnej – crush artowe prace Bogusława Lustyka i Dekalog Krzysztofa Kieślowskiego, w których scenerią wydarzeń jest ludzka termitiera z wielkiej płyty. 

Część pierwsza, oparta na muzyce Exodusu nosi tytuł Księga wyjścia i eksponuje motyw wędrówki, poszukiwania miejsca, ale również siłę zbiorowości.

Część druga – Księga powtórzonego prawa czerpie z II Koncertu fortepianowego (części Largo funebre i Larghetto riflessivo). Artystka skupia się na poszczególnych jednostkach i przygląda się jak przez lupę słabościom ludzkiej natury sprawiającym, że nasz gatunek sam siebie unieszczęśliwia.

Część trzecia (Księga upadku) z muzyką Bogurodzicy przynosi upadek człowieka spowodowany jego własnymi błędami. Anna Hop pragnie skłonić widza do pytań o to, co po nas zostanie. Co kolejne pokolenia zostawią po sobie i co zrobią z tym spadkiem ich następcy? Czy ludzkość ma szansę wyrwać się ze schematu powtarzania tych samych autodestrukcyjnych błędów? 

Koncepcja dramaturgiczna Izadory Weiss, autorki choreografii, a także kostiumów do spektaklu Bieguni-Harnasie, opiera się na śmiałym połączeniu prozy Olgi Tokarczuk z muzyką Karola Szymanowskiego. Artystka sięga po epizod Bieguni z noszącej ten sam tytuł powieści Tokarczuk i łączy go z IV Symfonią „Koncertującą” i Harnasiami Szymanowskiego, również z fabularną strukturą tego góralskiego baletu-pantomimy.

Kim byli bieguni i skąd się wzięli? Najpierw z rozłamu raskoła w łonie Cerkwi prawosławnej, później z rozbieżności zdań wśród samych staroobrzędowców, tępionych zresztą bezwzględnie przez carat. Bieguni nie uznawali władzy doczesnej – ani Cerkwi, ani cara, żyli poza oficjalną strukturą społeczną, nigdzie się nie osiedlając i nie gromadząc dóbr. Wynikało to z ich wiary, że świat jest przesiąknięty złem, a jedynym sposobem na niedopuszczenie go do siebie jest pozostawanie w ciągłym ruchu i wędrówce. Podobne napięcie Olga Tokarczuk dostrzegła we współczesności, w naszej obsesji podróży, w dążeniu do wyrwania się poza granice czasu i przestrzeni, co opisała w Biegunach wyróżnionych Nagrodą Literacką Nike (2008) i The Man Booker International Prize (2018). 

„Nikt nie mógłby wyrazić tej idei lepiej niż tancerze, których życie upływa na oswajaniu zła ciągłym ruchem” – zauważa Izadora Weiss i stąd z kolei Bieguni-Harnasie.

Bo kim jest harnaś? To wywiedziona z języka węgierskiego i słowackiego nazwa herszta podhalańskich zbójników, ludzi wolnych, żyjących poza dobrem i złem, według własnych zasad i praw. Balet Szymanowskiego Harnasie powstał przecież z fascynacji kompozytora dziką i wolną naturą ludzi gór oraz pierwotną energią męskiego tańca.

U Izadory Weiss Bieguni-Harnasie, ci zbuntowani outsiderzy, mają dla głównej bohaterki spektaklu, Annuszki, niezwykłą siłę przyciągania. Dusi się ona w atmosferze rodzinnej i społecznej opresji. Przeczuwa, że aby stać się w pełni człowiekiem, trzeba pozwolić sobie na stanięcie twarzą w twarz z wolnością. Przemiana duchowa, jakiej dozna Annuszka, pozwoli jej wypełnić pustą skorupę konwenansów społecznych własną życiodajną treścią, w czym istotną rolę odegra postać Męża. Przewodnikiem w duchowym dojrzewaniu bohaterki będzie Galina, uosobienie kobiecej wolności.

Obsada

2021-11-13 | 19:00
    • Marta Fiedler

      Paweł Koncewoj

      Duet 1. EXODUS
    • Carlos Martín Pérez

      Solo 1. EXODUS
    • Melissa Abel

      Solo 2. EXODUS
    • Aneta Zbrzeźniak

      Duet 2. EXODUS
    • Karolina Kiermut Karolina Kiermut

      Adam Myśliński

      Trio i Duet 3. EXODUS
    • Marco Esposito

      Trio i Solo 3. EXODUS
    • Bartosz Zyśk

      Kristóf Szabó

      Duet 4. EXODUS
    • Yume Okano

      Cezary Wąsik

      Duet 5. EXODUS
    • Aleksandra Dudzik

      Solo 4. EXODUS
    • Yuka Ebihara

      Galina BIEGUNI-HARNASIE
    • Natalia Pasiut

      Annuszka BIEGUNI-HARNASIE
    • Vladimir Yaroshenko

      Harnaś BIEGUNI-HARNASIE
    • Zbigniew Malak

      Mąż Annuszki (tenor) BIEGUNI-HARNASIE
    • Ana Kipshidze

      Jego matka BIEGUNI-HARNASIE
    • Eliza Walaszczyk

      Jej siostra BIEGUNI-HARNASIE
    • Maksim Woitiul

      Przyjaciel BIEGUNI-HARNASIE
    • Cezary Wąsik

      Kuzyn 1. BIEGUNI-HARNASIE
    • Kilian Smith

      Kuzyn 2. BIEGUNI-HARNASIE
    • Barbara Derleta

      Dziewczyna BIEGUNI-HARNASIE
    • Adam Kozal

      Ojciec Annuszki BIEGUNI-HARNASIE
    • Marta Fiedler

      Paweł Koncewoj

      Duet 1. EXODUS
    • Carlos Martín Pérez

      Solo 1. EXODUS
    • Melissa Abel

      Solo 2. EXODUS
    • Aneta Zbrzeźniak

      Duet 2. EXODUS
    • Karolina Kiermut Karolina Kiermut

      Adam Myśliński

      Trio i Duet 3. EXODUS
    • Marco Esposito

      Trio i Solo 3. EXODUS
    • Bartosz Zyśk

      Kristóf Szabó

      Duet 4. EXODUS
    • Yume Okano

      Cezary Wąsik

      Duet 5. EXODUS
    • Palina Rusetskaya
      (po raz pierwszy w roli)

      Solo 4. EXODUS
    • Yuka Ebihara

      Galina BIEGUNI-HARNASIE
    • Natalia Pasiut

      Annuszka BIEGUNI-HARNASIE
    • Vladimir Yaroshenko

      Harnaś BIEGUNI-HARNASIE
    • Zbigniew Malak

      Mąż Annuszki (tenor) BIEGUNI-HARNASIE
    • Ana Kipshidze

      Jego matka BIEGUNI-HARNASIE
    • Eliza Walaszczyk

      Jej siostra BIEGUNI-HARNASIE
    • Maksim Woitiul

      Przyjaciel BIEGUNI-HARNASIE
    • Cezary Wąsik

      Kuzyn 1. BIEGUNI-HARNASIE
    • Kilian Smith

      Kuzyn 2. BIEGUNI-HARNASIE
    • Barbara Derleta

      Dziewczyna BIEGUNI-HARNASIE
    • Adam Kozal

      Ojciec Annuszki BIEGUNI-HARNASIE
    • Marta Fiedler

      Paweł Koncewoj

      Duet 1. EXODUS
    • Carlos Martín Pérez

      Solo 1. EXODUS
    • Melissa Abel

      Solo 2. EXODUS
    • Aneta Zbrzeźniak

      Duet 2. EXODUS
    • Karolina Kiermut Karolina Kiermut

      Adam Myśliński

      Trio i Duet 3. EXODUS
    • Marco Esposito

      Trio i Solo 3. EXODUS
    • Bartosz Zyśk

      Kristóf Szabó

      Duet 4. EXODUS
    • Yume Okano

      Cezary Wąsik

      Duet 5. EXODUS
    • Aleksandra Dudzik

      Solo 4. EXODUS
    • Yuka Ebihara

      Galina BIEGUNI-HARNASIE
    • Natalia Pasiut

      Annuszka BIEGUNI-HARNASIE
    • Vladimir Yaroshenko

      Harnaś BIEGUNI-HARNASIE
    • Zbigniew Malak

      Mąż Annuszki (tenor) BIEGUNI-HARNASIE
    • Ana Kipshidze

      Jego matka BIEGUNI-HARNASIE
    • Eliza Walaszczyk

      Jej siostra BIEGUNI-HARNASIE
    • Maksim Woitiul

      Przyjaciel BIEGUNI-HARNASIE
    • Cezary Wąsik

      Kuzyn 1. BIEGUNI-HARNASIE
    • Kilian Smith

      Kuzyn 2. BIEGUNI-HARNASIE
    • Barbara Derleta

      Dziewczyna BIEGUNI-HARNASIE
    • Adam Kozal

      Ojciec Annuszki BIEGUNI-HARNASIE
    • Marta Fiedler

      Paweł Koncewoj

      Duet 1. EXODUS
    • Carlos Martín Pérez

      Solo 1. EXODUS
    • Melissa Abel

      Solo 2. EXODUS
    • Aneta Zbrzeźniak

      Duet 2. EXODUS
    • Karolina Kiermut Karolina Kiermut

      Adam Myśliński

      Trio i Duet 3. EXODUS
    • Marco Esposito

      Trio i Solo 3. EXODUS
    • Bartosz Zyśk

      Kristóf Szabó

      Duet 4. EXODUS
    • Yume Okano

      Cezary Wąsik

      Duet 5. EXODUS
    • Palina Rusetskaya

      Solo 4. EXODUS
    • Jaeeun Jung
      (po raz pierwszy w roli)

      Galina BIEGUNI-HARNASIE
    • Annuszka BIEGUNI-HARNASIE
    • Ryota Kitai
      (po raz pierwszy w roli)

      Harnaś BIEGUNI-HARNASIE
    • Zbigniew Malak

      Mąż Annuszki (tenor) BIEGUNI-HARNASIE
    • Ana Kipshidze

      Jego matka BIEGUNI-HARNASIE
    • Eliza Walaszczyk

      Jej siostra BIEGUNI-HARNASIE
    • Maksim Woitiul

      Przyjaciel BIEGUNI-HARNASIE
    • Cezary Wąsik

      Kuzyn 1. BIEGUNI-HARNASIE
    • Kilian Smith

      Kuzyn 2. BIEGUNI-HARNASIE
    • Barbara Derleta

      Dziewczyna BIEGUNI-HARNASIE
    • Adam Kozal

      Ojciec Annuszki BIEGUNI-HARNASIE

Realizatorzy

    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista
    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista
    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista
    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista
    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista
    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista
    • Anna Hop

      Choreografia i kostiumy EXODUS
    • Izadora Weiss

      Choreografia i kostiumy BIEGUNI-HARNASIE
    • Małgorzata Szabłowska

      Scenografia, światło i multimedia EXODUS
    • Łukasz Borowicz

      Dyrygent (premiera, listopad)
    • Marta Kluczyńska

      Dyrygent (luty)
    • Katarzyna Sobańska & Marcel Sławiński

      Scenografia BIEGUNI-HARNASIE
    • Bogumił Palewicz

      Światła BIEGUNI-HARNASIE
    • Bartek Macias

      Projekcje wideo BIEGUNI-HARNASIE
    • Piotr Sałajczyk

      Pianista

Polski Balet Narodowy
Chór i Orkiestra Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

Sponsorzy

  • - Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Partnerzy Akademii Operowej

  • - PZU
  • Partnerzy Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

  • Partner Polskiego Baletu Narodowego

  • - Carolina Medical Center Grupa Luxmed
  • Partner technologiczny

  • Paged Meble
  • Patroni medialni

  • - Polskie Radio Program 2
  • Presto
  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2024/25
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2024/25
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: [email protected]

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''